۰
سردار ایرانی در کلاس بزرگان فوتبال جهان؛

لیورپول به دنبال سردار آزمون

نشریه گاردین مدعی است باشگاه لیورپول برای رفع نگرانی های یورگن کلوپ مبنی از دست دادن سادیو مانه و دنی اینس، شرایط جذب سردار آزمون در ماه ژانویه را زیر نظر گرفته است.
لیورپول به دنبال سردار آزمون
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما سردار آزمون در حال حاضر مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتر از جمله استوک سیتی و اورتون نیز قرار گفته است و بعد از انتقال جنجال برانگیز از روبین کازان به روستوف، عملکرد تاثیرگذاری را از خود ارائه داده است. لیورپول نیز بعد از انتصاب مایکل ادواردز به عنوان مدیر دپارتمان جذب بازیکنان، عملکرد این مهاجم 21 ساله را در فصل جاری زیر نظر گرفته و قصد دارند در فصل نقل و انتقالات زمستانی، پیشنهادی مبنی بر به خدمت گرفتن او ارائه بدهند.  

سردار آزمون در فصل جاری نقش موثری در صعود روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ایفا کرده است و با گلزنی در برابر اندرلخت و آژاکس، از ارکان صعود روستوف به مرحله گروهی لقب گرفت. مهاجم تیم ملی ایران این روند را با گلزنی در برابر اتلتیکومادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز ادامه داده است.
 
سردار آزمون در فوریه 2015 از روبین کازان به شکل قرضی به روستوف ملحق شد و در تابستان امسال نیز علیرغم ادعای روبین کازان، با نظر دادگاه قرارداد خود با باشگاه جدید را دائمی کرد.

با توجه به مصدومیت دنی اینس و از دست دادن ادامه فصل به علت عمل جراحی و همچنین حضور سادیو مانه در مسابقات جام ملت های آفریقا، یورگن کلوپ بر تقویت خط حمله تیمش در ماه ژانویه تاکید دارد.
دانا
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 435466
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *