۱
۱
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

حقوق هاي نجومي در حقيقت نقض حقوق شهروندي است/ حماسه ماندگار ۹ دي نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران اسلامي است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حقوق هاي نجومي در حقيقت نقض حقوق شهروندي است و دولت بايد پيگير حقوق هاي نامتعارف و نجومي مديران باشد تا بتواند حقوق شهروندي را رعايت كند.
حقوق هاي نجومي در حقيقت نقض حقوق شهروندي است/ حماسه ماندگار ۹ دي نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران اسلامي است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: انسان بايد همواره شكر نعمت خود را بجا بياورد و اين يك وظيفه الهي است و براي رسيدن به تقواي الهي يكي از مهمترين مسائل شكر نعمت است كه هم سبب افزايش نعمت نيز مي شود.
 
وي بيان كرد: نظم و انضباط در زندگي يكي از مهمترين تاكيدات اسلام است و برنامه ريزي و داشتن نظم در زندگي اجتماعي انسان را به كمال و موفقيت مي رساند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به حماسه عظيم و مردمي 9 دي، گفت: رمز پيروزي حماسه مردمي 9 دي ولايت فقيه بود و در حقيقت بصيرت در كنار ولايت فقيه سبب شد تا فتنه گران شكست بخورند و به زباله دان تاريخ انداخته شوند.
 

 
وي با بيان اينكه اتحاد و وحدت مردم در پيروزي حماسه 9 دي نقش مهمي داشت، افزود: در 9 دي سال 1388 ملت با بصيرت و هميشه در صحنه ايران اسلامي توانست با رهنمودها و فرمايشات رهبر معظم انقلاب چشم دشمن را كور و نقشه فتنه گران را نقش برآب كردند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه مسلمانان با وحدت و همدلي مي توانند نقشه هاي دشمنان اسلام را خنثي كنند، اذعان كرد: همواره آينده نگري و پيش بيني هاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و بيداري ملت آزاده ايران اسلامي باعث شده تا خواص نتوانند آتش فتنه را گسترش دهند و مردم نيز به سبب داشتن ولايت فقيه هميشه پيروز ميدان بودند.
 
وي با اشاره به فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص تقويت وحدت و برادري، گفت: شيعه انگليسي و سني آمريكايي تنها سبب تفرقه و جدايي مي شود و اين ترفند و توطئه استكبار جهاني و همدستانشان است كه نسبت به وحدت و اتحاد مسلمانان حسود هستند و مي خواهند  بذر جدايي و نفاق را بين آن ها بياندازند تا به اهدافشان دست پيدا كنند.
 

 
مولوي شهنوازي با اشاره به كشتار مسلمانان در سوريه، خاطرنشان كرد: متاسفانه در برخي از كشورهاي مسلمان منطقه اين روزها شاهد هستيم استكبار جهاني كودكان و زنان بي گناه و بي دفاع را به طرز فجيع و دردناكي به قتل مي رساند كه اين جنايات را به شدت محكوم مي كنيم و براي اين جنايتكاران آرزو مي كنيم تا نابود و تخريب شوند.
 
وي با اشاره به پيروزي شكوهمند مردم حلب، بيان كرد: پس از 4 سال جنايات تروريست ها و كشتن هزاران زن و مرد مظلوم و بي گناه حلب، بالاخره اين شهر از دست اين تروريست هاي جنايت كار آزاد شد.
 
مولوي شهنوازي با انتقاد شديد از حقوق هاي نجومي و عدم تعيين تكليف اين حقوق ها، ادامه داد: متاسفانه بجاي توليد اميد واقعي شاهد هستيم برخي ها اميد كاذب مي دهند و سخن از حقوق شهروندي به ميان مي آورند در صورتي كه حقوق هاي نجومي نقض حقوق شهروندي است.
 

 
خطيب جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 7 دي سالگرد تشكيل نهضت سواد آموزي، گفت: از نظر دين مبين اسلام ابزار علم و دانش، "علم آموزي" است و امام راحل در ابتداي انقلاب با درايت و دورانديشي خود فرمان تشكيل و راه اندازي نهضت سواد آموزي را دادند و به بركت انقلاب مردم ايران اسلامي با سواد شدند.
 
وي به 5 دي سالروز تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي اشاره كرد و افزود: حمل و نقل از منظر سياست و اقتصاد بسيار حائز اهميت است و فرودگاه بايد مانند ساير پاينه ها از امنيت و دقت بسيار زيادي برخوردار باشند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به روز ثبت احوال، اظهار كرد: ثبت احوال در حقيقت محل اسرار و اطلاعات مهم ملت است و اين اداره از تابعيت ملت مسلمان و ايراني پاسداري و نگهداري مي كند و جايگاه اين نهاد در كشور بسيار حائز اهميت و مهم است.
 

.

انتهاي پيام/
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 435722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
سعید ج
Iran, Islamic Republic of
بسیار حادثه بدی بود،، متعجب شدیم از بی توجهی مسئولان کشور عربستان که به راحتی باعث مرگ هزاران انسان شدند.