۰
در عملیاتی غافلگیرانه؛

کشف بيش از 400 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف 400 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.
کشف بيش از 400 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محور خاش – زاهدان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی و ماموران با سوداگران مرگ در محور زاهدان به خاش كمين زدند كه قاچاقچيان و سرنشينان خودرو به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.
 
سرهنگ اربابي گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نيروهاي انتظامي شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، خاطرنشان كرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 40 بسته 10 كيلويي مواد مخدر از نوع ترياك به وزن 400 كيلوگرم و يك خودرو را كشف و ضبط كردند.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: يكي از اصلي ترين ماموريت هاي نيروي انتظامي، مبارزه و مقابله با حمل و نگهداري قاچاق و مواد مخدر است و پليس هرگز اجازه جولان به مجرمان مواد مخدر را نمي دهد.
 
وي تصريح كرد: استان سيستان و بلوچستان و شهرستان خاش به دليل همجواري با كشورپاكستان همواره مورد توجه قاچاقچيان مواد مخدر قرار دارد و نيروهاي پليس بيشتر توان خود را در مرزها در جهت مبارزه با اين سوداگران مرگ صرف مي كنند.
 
سرهنگ اربابي ادامه داد: اعتياد به مواد مخدر يك معضل اجتماعي بسيار زشت است كه از ديرابز متناسب با شدت و خامت ان مورد توجه بوده و مصرف اين مواد مخدر سابقه طولاني دارد كه هزينه هاي بسياري را در زمينه هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي براي كشور دارد.
 
وي با بيان اينكه مقابله با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ويژه و خاص در دستور كار پليس قرار دارد، اظهار كرد: شهروندان خاشي مي توانند هرگونه ناهنجاري و مواد مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 435832
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *