۰

وقتي عرصه براي فعاليت سوداگران مرگ در جنوب شرق كشور تنگ مي شود/ كشف يك تن و ۳۸۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ مقدار يك تن و 383 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش توسط ماموران جان بر کف انتظامی این شهرستان کشف شد.
وقتي عرصه براي فعاليت سوداگران مرگ در جنوب شرق كشور تنگ مي شود/ كشف يك تن و ۳۸۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در خاش
سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابجایی محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند بزرگ مطلع شدند.
 
وي تصريح كرد: پس از چند هفته کنترل ها و پایش های تخصصی و فنی، یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای این باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو در حال جابجایی مواد مخدر بودند شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ اربابي با بيان اينكه قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین ماموران پلیس، به سمت آن ها تیراندازی کردند، اذعان کرد: پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، اعضای این باند که توان مقابله با یگان های عملیاتی پلیس را نداشتند و عرصه را بر خود تنگ ديدند، با استفاده از ارتفاعات منطقه و تاریکی شب و به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی خاش اظهار كرد: ماموران در بازرسی از خودرو های به جا مانده، 753 کیلو حشیش، 630 کیلو تریاک و مقادیری مهمات و به همراه خودرهاي قاچاقچيان را کشف و ضبط کردند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 435843
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *