۰
گزارش تفتان ما از عدم نظارت در توزيع كپسول گاز مايع در شهرستان خاش؛

گلایه مندی شدید مردم خاش از عملکرد نمایندگی ها و فروشندگان گاز مایع/ کم فروشی و گران فروشی محرز و تحویل سیلندر معیوب به مردم/ رييس تعزيرات حكومتي خاش: شهروندان تخلف هاي صنفي را گزارش دهند

اقشار مختلف مردم شهرستان خاش از عملکرد نامعقول و نسنجیده نمایندگی ها، فروشندگان و عوامل توزیع سیلندر گاز مایع در این شهرستان به شدت گلایه مند هستند.
گلایه مندی شدید مردم خاش از عملکرد نمایندگی ها و فروشندگان گاز مایع/ کم فروشی و گران فروشی محرز و تحویل سیلندر معیوب به مردم/ رييس تعزيرات حكومتي خاش: شهروندان تخلف هاي صنفي را گزارش دهند
به گزارش تفتان ما، تخلفات آشکار و محرز در مباحث کم و گران فروشی سبب شده که برخی از عاملان توزیع و فروش گاز در شهرستان خاش سودهای کلانی به جیب بزنند.

شماری از شهروندان خاش در گفت و گو خبرنگار ما اظهار کردند: کوچکترین غفلت مسئولان و دستگاههای ناظر از عملکرد و فعالیتهای خلاف شرکتها و عاملان توزیع گاز سبب می شود که سود کلانی به جیب متخلفان برود و آنان در قبال پیگیری حقوق و مطالبات بحق مردم گستاخ تر بشوند.
 
* تخلفات آشکار و محرز در شرکت ها و نمایندگی های گاز در خاش وجود دارد
محمد میر یکی از شهروندان خاش در اين خصوص، بیان کرد: تخلفات آشکار و محرز در شرکت ها و نمایندگی های گاز در خاش وجود دارد.
 

 

وی ادامه داد : این تخلفات به این شکل بوده که پول اضافی از حق قانونی در قبال تعویض سیلندر از شهروندان مراجعه کننده دریافت و از لحاظ وزنی نیز در کیل و وزن اشکال هایی وجود دارد.
 
* نمايندگي هاي توزيع كپسول زير بار معيوب بودن سيلندرهاي گاز نمي روند
یک خانم خانه دار خاشی نيز در اين خصوص می گوید: توزیع کنندگان شرکتی و خودرویی سیلندر گاز مایع 11 کیلوگرمی، کپسول های معیوب و مشکل دار که از ناحیه شیر و یا رزوه و نیز بدنه نقص دارند به خانواده ها تحویل می دهند ولی در موقع تعویض بهانه گیری می کنند که این کپسول یا سیلندر توسط شما (خانوار خاشی) خراب شده و ما اجازه تعویض آن را نداریم.

به گفته وی به مردم گفته می شود این نوع سیلندرها را از همان جایگاه و یا خودرو تحویل گرفته اید دوباره پس بدهید.
 
* برخورد عاملان فروش و توزيع گاز مناسب نيست
رضا شهلی بر شهروند ديگري نيز بیان کرد: نوع برخورد نمایندگان و عاملان فروش و توزیع گاز با مردم بر خلاف اخلاق و تکریم می باشد و مردم تقاضای رسیدگی و برخورد با متخلفان را دارند.
 

 
* تعزيرات حكومتي با متخلفين جايگاه هاي سوختي و عوامل توزيع گاز مايع برخورد مي كنند
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به بازدید مشترک خود با مدیر شرکت نفت و رئیس و بازرسان اتاق اصناف خاش از نمایندگی های عرضه گاز و جایگاههای سوختی، اظهار کرد: در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در جایگاههای سوختی و یا عوامل خودروئی توزیع گاز با افراد متخلف برخورد می کنیم.

علی کیخا افزود: انتظار داریم مردم از حقوق خود دفاع و تخلفات را در اسرع وقت گزارش کنند تا ما نیز به سرعت پرونده تخلف را تشکیل بدهیم و با متخلفان برخورد جدی و قاطعی داشته باشیم.

وي ادامه داد: در گشت های مشترک موارد تخلف را به واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی، توزیعی و خدماتی متذکر می شویم و گاهاً در برخی موارد متخلفان را به پرداخت جرائم محکوم می کنیم.
 


كيخا  بیان کرد: در مباحث کم فروشی و یا گران فروشی و یا عدم درج قیمت ها کوتاه نمی آئیم و قطعاً مدافع حقوق مردم بوده و از طرفی با رویه تعاملی و دوستانه تخلفها را نیز به متصدیان واحدهای صنفی و تولیدی متذکر می شویم تا برطرف کنند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خاش با تاکید بر اینکه ایمنی مردم و نیز کیفیت کالاهای عرضه شده دارای اهمیت ویژه ای است، اظهار كرد: شرکتهای توزیع گاز موظف هستند چند نوبت در سال سیلندرهای گاز را برای رفع عیب و نیز جرم گیری و نظافت به مرکز استان ارسال کنند.
 

.

.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 435844
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *