۰
مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان:

شيعه انگليسي و سني آمريكايي؛هر دو برادر شيطان و توطئه دشمنان اسلام هستند/ با هوشیاری و بصيرت علماي شيعه و سني، وحدت و اتحاد در سيستان و بلوچستان برقرار است

مديركل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان گفت: شيعه انگليسي و سني آمريكايي؛هر دو برادر شيطان و توطئه دشمنان اسلام هستند و راه تشيع انگليسي با سني هاي آمريكايي و داعشي ها يكي است و ريشه در بهائيت دارند.
شيعه انگليسي و سني آمريكايي؛هر دو برادر شيطان و توطئه دشمنان اسلام هستند/ با هوشیاری و بصيرت علماي شيعه و سني، وحدت و اتحاد در سيستان و بلوچستان برقرار است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عيسي بزماني در همايش نقش علماء، فرهنگيان و متنفذين در ايجاد وحدت و نقد جريانهاي تكفيري(تشيع انگليسي و تسنن آمريكائي) كه با حضور علماء شيعه و سني و فرهنگيان و جمعي از مسئولين در سرسراي اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش برگزار شد، اظهار كرد: اين همايش با هدف تقويت اتحاد، وحدت و همدلي ميان مسلمانان و اديان مختلف در راستاي خنثي سازي توطئه ها و نيرنگ هاي شوم دشمنان براي ايجاد تفرقه برگزار شده است.
 
وي با بيان اينكه علما نقش بسيار مهمي در ايجاد وحدت و روشنگري جريان هاي تكفيري دارند، تصريح كرد: بايد براي تقويت وحدت ميان شيعه و سني ابتدا اديان و فرق ها را شناخت و در اين جهت به تمامي نظرات و پيشنهادات درخصوص مذاهب مختلف را توجه كرد و با جديت در جهت همدلي و وحدت گام برداشت و مردم را در خصوص جريان هاي تكفيري از طريق تريبون هاي نمازجمعه اطلاع رساني كرد.
 
حجت الاسلام بزماني با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در خصوص وحدت، گفت: دشمنان اسلام همواره در جهت تفرقه بين شيعه و سني تلاش مي كنند و انگليس تشيع را مورد هدف و آمريكا نيز تسنن را مورد هدف قرار داده و استكبارجهاني با تبليغ عليه مذاهب به دنبال جدايي و اختلاف است.
 
وي ادامه داد: در عصركنوني اقشار مختلف مردم از علماء و روحانيون گرفته تا معلمان و فرهنگيان بايد در جهت روشنگري جريان هاي وهابيت و تكفيري منطقه براي جامعه هدف خود تلاش كنند و از هر فرصتي مردم را در خصوص تشيع انگليسي و تسنن امريكايي آگاه كنند و نگذارند دشمن به داخل كشور نفوذ كند.
 
وي خاطرنشان كرد: شیعه انگلیسی و سنّی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند و خوشبختانه مسلمانان با وحدت و مقاومت توانسته اند در برابر دشمنان پيروز شوند و اسباب رسوايي آن ها را فراهم كنند.
 
مديركل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان با بيان اينكه فرقه ضاله بهائيت نيز به شكل هاي مختلفي در حال ايجاد است، تصريح كرد: فرقه هاي سني آمريكايي و تشيع انگليسي ريشه در بهائيت دارند و عوامل انحرافات فكري و تكفيري در ادامه اهداف پشت پرده اين دو جريان قرار دارد و اتاق فكر آن ها هستند.
 
وي با بيان اينكه در حقيقت راه تشیع انگلیسی با سنی‌های آمریکایی و داعشی‌ها یکی است، افزود: شيعه افراطي يا همان انگليسي با همه اسلام جنگ دارد و برنامه هاي در جهت تخريب و نابودي اسلام و روحانيت با اسم تشيع و سني افراطي يا همان آمريكايي نيز با نگرش افراطي و تندروي در ميان اهل سنت گروه هاي همچون داعش و وهابيت را ايجاد مي كنند و هر دو اين گروه ها بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب توطئه بزرگ دشمنان اسلام هستند و مي خواهند ريشه اسلام را خشك كنند.
 
حجت الاسلام بزماني با تاكيد بر افزايش بصيرت و آگاهي مردم در خصوص جريان هاي تكفيري، تصريح كرد: گروه هاي تروريستي مختلف همچون داعش مي خواهند جلوي پيشرفت اسلام در آمريكا و اروپا را بگيرند اما با توكل بر پروردگار متعال همچون آزادسازي حلب، روزي بيداري اسلامي در كشورهاي اروپايي نيز به صورت كامل گسترش خواهد يافت.
 

 
وي با بيان اينكه برنامه هاي ماهواره مسلمانان را به جان يكديگر مي اندازد، گفت: در لندن، شبكه هاي ماهواره اي عليه خلفاي محترم اهل سنت بدگويي مي كند و در شبكه ماهواره اي ديگري نيز عليه شيعه بدگويي مي كنند و مي خواهند اين دو مذهب را به جان يكديگر بياندازند و بر طبل تفرقه بكوبند.
 
* مهمترين هدف اهل بيت عصمت و طهارت(ع) تقويت وحدت و اتحاد در جامعه بود
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش، با بيان اينكه مهمترين هدف اهل بيت عصمت و طهارت(ع) تقويت وحدت و اتحاد در جامعه بود، اظهار كرد: همه مسلمانان بايد اين خط مشي اهل بيت(ع) را حفظ كنند و در شرايط كنوني نيز بايد اين خط سير را در جامعه گسترش دهند تا از جدايي و تفرقه ميان مذاهب دين اسلام جلوگيري شود.
 
حجت الاسلام محمدحسين ميري بيان كرد: مردم بايد ابزارهاي دشمنان در جهت ايجاد تفرقه را به خوبي بشناسند و از رفتارهاي متعصبانه و تحريك كننده دشمنان جلوگيري كنند و در راستاي بصيرت افزايي و آگاه سازي اقشار مختلف گام بردارند.
 

 
وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه در عصركنوني وحدت و اتحاد مذاهب اسلامي مشت محكم در دهان دشمنان اسلام زده و انسجام و اتحاد شيعه و سني سبب امنيت در كشور شده است.
 
* وحدت بين شيعه و سني سبب غلبه نظام بر تمامي مشكلات و تحريم هاي دشمنان شد
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش، گفت: وحدت بين شيعه و سني سبب غلبه نظام بر تمامي مشكلات و تحريم هاي دشمنان شده و هر روز بر اين وحدت افزوده مي شود.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه بايد بر مشتركات بين شيعه و سني تاكيد شود، تصريح كرد: علماء و روحانيون بايد در محافل و مراسمات از مشتركات بين شيعه و سني سخن بگويند و مردم را به وحدت و اتحاد دعوت كنند.
 

 
وي گفت: امروز اقتدار،  سربلندي و امنيتي كه داريم را مديون خون شهداء و اتحاد و همدلي ميان سني و شيعه هستيم و اين وحدت خاري در چشمان بيگانگان و ترويست هاي از خدا بي خبر است كه چشم ديدن وحدت مردم اين منطقه را ندارند.
 
* وحدت و اتحاد لازمه هر جامعه است
فرمانده حوزه طلاب و روحانيون شهيد حسين بر سپاه شهرستان خاش نيز در اين همايش، بيان كرد: وحدت و اتحاد لازمه هر جامعه است و اگر به قرآن كريم و اهل بيت(ع) تسمك بجوييم و بيانات و فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري را سرمشق و الگوي زندگي خود قرار دهيم، هرگز دشمنان اسلام نمي توانند ميان مذاهب شيعه و سني تفرقه و جدايي ايجاد و به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كنند.
 
مولوي يونس هاشمزهي گفت: حفظ و تقويت روحيه استكبار ستيزي در ميان علماء و فرهنگيان مي تواند با توطئه ها و فتنه هاي دشمنان مقابله و آن ها را خنثي كند و در واقع وحدت اسلامی می‌تواند نشان‌دهنده قدرت و شوکت اسلام و توانایی مسلمین غلبه ابرقدرت‌ها باشد.
 

 
 
وي اظهار كرد: خوشبختانه و به كوري چشم دشمنان و بدخواهان نظام، وحدت و اتحاد بي نظير و مثال زدني در شهرستان خاش بين اهل تسنن و تشيع وجود دارد و آن ها در آرامش و آسايش كنار يكديگر زندگي مي كنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 435920
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *