۰

تیم فرمول یک مانور منحل می‌ شود

تیم فرمول یک مانور پس از مدت‌ها تلاش برای یافتن اسپانسر جدید، تعطیل می‌شود.
تیم فرمول یک مانور منحل می‌ شود
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما،تلاش‌ها برای یافتن یک خریدار به‌منظور نجات تیم مانور با شکست روبرو شد و این تیم پیش از شروع فصل ۲۰۱۷ مسابقات فرمول یک به کار خود پایان خواهد داد.
  مانور پس از تلاش‌های نافرجام برای تأمین سرمایه‌ی لازم به‌منظور حفظ تیم، در این ماه تشکیل جلسه داد. شرکت سرمایه‌گذاری FRP Advisory که یکی از خریداران این تیم بود نیز می‌دانست که زمان به‌سرعت در حال سپری شدن است.   با وجود تمایل برای خرید از سوی چندین شرکت (گفته می‌شد یک کنسرسیوم آسیایی نیز به دنبال خرید مانور است)، مذاکرات با FRP Advisory به‌گونه‌ای پیش نرفت تا این موسسه برای نجات مانور وارد عمل شود.   با متوقف شدن روند مذاکرات، FRP Advisory در روز جمعه اعلام کرد دیگر امیدی برای ادامه‌ی همکاری و نجات تیم وجود ندارد.

این موسسه به کارکنان اعلام کرد خریداری برای تیم یافت نشده است و شرکت مادر یعنی Just Racing Services به همکاری مالی خود با مانور پایان می‌دهد. در همین راستا موسسه‌ی FRP Advisory یک بیانیه صادر کرده است.   مدیریت ارشد تیم در طول ماه‌های اخیر تلاش‌های خستگی‌ناپذیری برای سرمایه‌گذاری جدید در تیم به‌منظور حفظ آن در بلندمدت انجام دادند؛ اما متأسفانه در این امر موفق نبودند و نتوانستند در مدت‌زمان معین اسپانسر جدیدی برای حمایت از تیم بیابند.   تیم FRP Advisory از زمان دیدار با مدیران ارشد مانور در اوایل این ماه تاکنون در جستجوی یافتن یک سرمایه‌گذار جدید برای مذاکره بوده است. در این مدت، مبلغ لازم برای پرداخت حقوق تمامی کارکنان مانور تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ تأمین شد.   متأسفانه از زمان دیدار با مقامات ارشد این تیم، هیچ سرمایه‌ی جدیدی برای ادامه‌ی حیات مانور در کوتاه‌مدت نیز تأمین نشد.به دلیل نبود یک ساختار مالی و عملیاتی باثبات برای حفظ مانور، تمامی همکاری‌های مالی مانور با شرکت Just Racing Services متوقف و متأسفانه همه‌ی کارمندان از تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (جمعه‌ی قبل) روانه‌ی منزل شده‌اند.   درحالی‌که حقوق تمامی ۲۱۲ کارمند مانور تا تاریخ سه‌شنبه ۳۱ ژانویه پرداخت شده است، اما انتظار می‌رود تعداد انگشت‌شماری از کارکنان در شرکت باقی بمانند.اگرچه شرکت مادر Just Racing Services روند همکاری‌های مالی را قطع خواهد کرد؛ اما شرکت صاحب‌امتیاز برای حضور در فرمول یک یعنی Manor Grand Prix Racing Ltd، نمی‌تواند هدایت این تیم را به عهده بگیرد.   جف راولی، شریک FRP، می‌گوید:این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده است و من عمیقاً از بابت آن متأثر هستم.مانور یک نام بزرگ بریتانیایی در بخش موتور اسپرت است و توانسته با مدیریت جدید در طول دو سال گذشته به موفقیت دست یابد.   بااین‌حال مدیریت و هدایت تیم‌های فرمول یک با توجه به وجود استانداردهای سخت‌گیرانه نیازمند سرمایه‌گذاری عظیم و مداوم است.   به همین منظور از تمامی افرادی که با حمایت‌های مالی و فنی خود در این دوره‌ی دشوار به تیم کمک کردند، سپاسگزاری می‌کنیم.   منبع:زومیت   انتهای پیام/ایسنا
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 436085
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *