زنگ انقلاب در شهرستان خاش نواخته شد + تصاوير

12 بهمن 1395 ساعت 15:36

زنگ انقلاب توسط علماء و جمعي از مسئولان شهرستان خاش و با حضور مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه اين شهرستان نواخته شد.


به گزارش تفتان ما، مردم و دانش آموزان در فضاي عطر آگين سالن ورزشي شهداي گمنام شهرستان خاش سر از پا نمي شناختند و آنها مي گفتند ما از مراسم استقبال مردم از امام راحل بسيار شنيده ايم و توصيف آن خاطره ها در ما احساس شور و نشاط و شادماني پديد آورده و بسيار مشتاق شنيدن آن هستيم و اكنون نيز احساس مي كنيم انقلاب اسلامي دوباره زنده شده است.
سرود خميني اي امام از بلندگو پخش مي شد و دانش آموزان با دست نوشته ها وپرچم هاي كوچك سه رنگ جمهوري اسلامي كه در دست داشتند يك صدا با سرود هم نوا شدند و مسئولان زنگ انقلاب را به صدا در آوردند.
 
* تببين و انتقال دستاوردهاي نظام به نسل هاي امروزي يكي از مهمترين وظايف است
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش در حاشيه به صدا در آوردن زنگ انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: تببين و انتقال دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به نسل هاي امروزي يكي از مهمترين و حياتي ترين وظايف است كه بايد همگان براي تحقق اين هدف تلاش كنند.
 
حجت الاسلام اكبر نيري تصريح كرد: مسئولان در مدارس بايد به خوبي در تببين و انتقال اهداف انقلاب تلاش كنند چرا كه دانش آموزان بزرگترين سرمايه هاي نظام هستند.
 
وي با بيان اينكه جشن تولد انقلاب جشن استقلال، آزادي و سربلندي ايران اسلامي است، گفت: امام خميني(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي قبل از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با گام برداشتن در راه اخلاص سبب پيروزي اين انقلاب شدند و اين حركت در تاريخ ماندگار شد.
 
حجت الاسلام نيري اظهار كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي هديه اي الهي و گرانبها بود كه از طرف پروردگار متعال به مردم هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامي هديه شد و بعد از ورود امام راحل به ميهن اسلامي ايران پس از گذشت 10 روز به ثمر نشست و بايد همگان قدردان اين انقلاب باشيم.
 

.

.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 436139

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/436139/زنگ-انقلاب-شهرستان-خاش-نواخته-تصاوير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir