۰
نفر چهارم شمشیربازی المپیک

برای رفتن روی سکو سخت تمرین کرده‌ایم/صحبت‌های وزیر برای پاداش برنز روحیه بخش بود

نفر چهارم شمشیربازی المپیک 2016 ریو گفت: برای رفتن روی سکوی مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا سخت تمرین کرده‌ایم.
برای رفتن روی سکو سخت تمرین کرده‌ایم/صحبت‌های وزیر برای پاداش برنز روحیه بخش بود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مجتبی عابدینی ، در مورد شرایط تیم ملی شمشیربازی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا اظهار داشت: اردوی خود را از نیمه دوم دی ماه آغاز کردیم. 10 روز تمرین ردیم و پس از استراحت یک هفته‌ای دوباره به اردو بازگشتیم. خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها همگی آماده هستند.
وی در مورد مسابقات ایتالیا و سطح آن عنوان کرد: به هرحال در مسابقات جایزه بزرگ جهانی همه حریفان با قدرت حاضر می‌شوند و ما هم بارها خودمان را در این رقابت‌ها نشان داده‌ایم. قطعا بازی‌های سختی را در پیش داریم.
نفر اول شمشیربازی کشورمان در مورد کسب نتیجه در ایتالیا و اینکه بار دیگر امید به رفتن روی سکو دارند یا خیر، گفت: طبیعتا سخت تمرین کرده‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم و روی سکو برویم. این رقابت‌ها از لحاظ تیمی خیلی برای ما مهم است، چون باید اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمان جهان حاضر شویم.
عابدینی در مورد حضور وزیر ورزش در اردو و قول پرداخت پاداش برنز المپیک گفت: خوشبختانه حضور وزیر ورزش در اردو روحیه بخش بود و صحبت او در مورد پرداخت پاداش برنز به من و سرمربی تیم ملی انگیزه‌مان را بالا برد. امیدوارم تا پایان سال پرداخت شود.
به گزارش فارس، مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا در شهر پادوا برگزار می‌شود و تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران و با هدایت پیمان فخری در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 436171
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *