۱
۱

برگزاري آيين غبار روبي و عطرافشانی گلزار محمدی خاش/ خون شهداء، انقلاب اسلامي را بيمه كرد + تصاوير

فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش، بخشدار مركزي، جمعي از مسئولان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان با حضور در آئین غبار روبی و عطر افشانی گلزار محمدي و شهداي گمنام شهرستان خاش وادای احترام به مقام والای شهدا، یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر گرامی داشتند.
برگزاري آيين غبار روبي و عطرافشانی گلزار محمدی خاش/ خون شهداء، انقلاب اسلامي را بيمه كرد + تصاوير
محمداكبر چاكرزهي فرماندار شهرستان خاش در حاشيه اين آيين، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: امروز به بركت خون شهيدان هشت سال جنگ تحميلي، انقلاب اسلامي دستاوردها و نتايج بسيار مهمي در عرصه هاي سياسي، دفاعي، امنيتي و علمي دارد.
 
وي بيان كرد: رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و حمايت ها و همراهي مردم و رشادت و جانفشاني هاي شهيدان و رزمندگان در زمينه هاي مختلف انقلاب سبب دست يافتن اين كشور به موفقيت هاي پي در پي شده است.
 
چاكرزهي با بيان اينكه انقلاب اسلامي در حقيقت انقلاب نور بود، گفت: انقلابي كه بر پايه و اساس استقلال و حمايت هاي مردمي و خوباوري ملت رقم بخورد بدون شك انقلاب نور است.
 
وي با بيان اينكه دشمنان جهت حذف اسلام و انقلاب بسيار تلاش مي كنند، خاطرنشان كرد:  هدف از برگزاري اينگونه مراسمات در واقع گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و تعميق بخشيدن به درس آشنايي با ارزش هاي دفاع مقدس است.
 
فرماندار خاش اذعان كرد: بدون شك برگزاري اينگونه مراسمات و غبارروبي گلزار محمدي ظرفيت گسترده و عظيمي جهت فرهنگسازي ارزش هاي ناب اسلام در نسل جديد جامعه است.
 
چاكرزهي اظهار كرد: بي شك مقام شهادت مقامي بسيار عظيم در نزد پروردگار متعال است و شهيدجاويد خواهد ماند زيرا به توحيد وصل شده و هرگز فراموش نخواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، شرکت کنندگان به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر با در دست داشتن گل و گلاب، مزار شهدا را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان و همچنين با حضور در مزار شهيد عباس زاده (نخستين شهيد خاش پس از انقلاب) نيز به آن اداي احترام كردند.
 

.

.

.

.

.

.


 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 436222
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
بانكدار يك بانك اروپايي با ربا (١٪‏) فقط
France
تا كلاس چندم درس خواندي ؟!