۰
امیدوارم انتخابات هندبال قبل از پایان سال برگزار شود

اکبری: با داورزنی جلسه خواهیم داشت/ تلاش می‌کنیم هندبال در باز‌ی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: تا آخر هفته تکلیف حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را روشن کنیم.
اکبری: با داورزنی جلسه خواهیم داشت/ تلاش می‌کنیم هندبال در باز‌ی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،عباسعلی اکبری، در مورد شرایط لیگ برتر هندبال و انصراف برخی تیم‌ها از این رقابت‌ها اظهار داشت: ما لیگ بسیار خوبی داریم که این موضوع را می‌توان از نتایج نزدیک مسابقات متوجه شد. شرایط در لیگ برتر هندبال به گونه‌ای است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود.
وی ادامه داد: اختلاف فنی بازی‌ها بسیار کم است. در حالی که در سایر لیگ‌ها و رشته‌ها تیم‌ها با هم اختلاف دارند و شاید حساسیت آنها به اندازه لیگ هندبال نباشد. در مورد نامه باشگاه سپاهان هم باید بگویم که به هر حال مشکلات در داوری، برگزاری، زمان و مکان و... در همه رشته‌ها وجود دارد اما قابل حل است. 
سرپرست فدراسیون هندبال عنوان کرد: در رشته‌ای مانند فوتبال برنامه‌ای مثل 90 وجود دارد اما در هندبال اینگونه نیست. در بازی سپاهان یک اتفاق افتاده که مسئولان این تیم شکوائیه خود را برای ما صادر کردند. ما هم طبق مقررات این موضوع را در کمیته انضباطی با حضور اهالی فن رسیدگی خواهیم کرد. 
اکبری خاطرنشان کرد: در مورد انصراف هپکوی اراک هم ذکر چند نکته لازم است. در ابتدای فصل خودمان توصیه کردیم و دنبال حضور این تیم در لیگ برتر هندبال بودیم. چرا که اعتقاد داریم هپکو یک پایگاه در اراک است. در حال حاضر هم تمام تمرکز ما روی حل مشکلات این تیم خواهد بود. جلساتی در این راستا برگزار و صحبت‌های خوبی هم مطرح شده است. به هر حال امیدوارم که مشکلات این باشگاه حل شود و ما شاهد حضور مجدد اراکی‌ها در لیگ برتر باشیم. 
وی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر عدم اعزام هندبال ایران به مسابقات کشورهای اسلامی در باکو تصریح کرد: اگر فرصت بدهند سعی می‌کنیم تا آخر هفته تکلیف این موضوع را تعیین کنیم. هنوز چیزی به صورت رسمی و کتبی به ما اعلام نکردند. قطعا با داورزنی جلسه‌ای برگزار خواهم کرد و در خصوص این موضوع صحبت می‌کنم. ما تلاش می‌کنیم که در این مسابقات حاضر باشیم. هر چند که تاکید می‌کنم هنوزی چیزی رسما به ما ابلاغ نشده و هر صحبتی هم که می‌شود اظهار نظر فردی است.
سرپرست فدراسیون هندبال در مورد آخرین اتفاقات در انتخابات فدراسیون هندبال گفت: کارهای انتخابات انجام شده و همه منتظر تائید صلاحیت نامزدها از سوی وزارت ورزش هستیم. امیدوارم که قبل از پایان سال انتخابات برگزار شود. در مورد تعداد نامزدها هم من حرفی نمی‌زنم و دبیر مجمع باید اظهار نظر کند. من نقش مجری دارم و امیدوارم به نحو احسن کارم را انجام دهم.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 436297
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *