۰

وقوع 51 فقره تصادف در محورهای برون شهری خراسان جنوبی/ تردد فقط با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: طی 24 ساعت گذشته 51 فقره تصادف در محورهای برون شهری خراسان جنوبی به وقوع پیوسته است.
وقوع 51 فقره تصادف در محورهای برون شهری خراسان جنوبی/ تردد فقط با زنجیر چرخ
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، از وقوع 51 فقره تصادف در محورهای برون شهری خراسان جنوبی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 43 فقره تصادف خسارتی، هفت فقره جرحی و یک فقره فوتی بوده است .
وی با بیان اینکه تصادفات جرحی به وقوع پیوسته 12 مصدوم برجای گذاشته است، بیان داشت: تمام محورهای اصلی استان طی ساعات اولیه بازگشایی شده است.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، ادامه داد: رانندگان به محض ورود به محورها و گردنه‎های برف‎گیر به بستن زنجیر چرخ خودرو اقدام کنند.
رضایی به یخ‌زدگی محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و توضیح داد: محور بیرجند به قاین، قاین به گناباد و محور بیرجند - سربیشه و سربیشه- نهبندان به شدت لغزنده است لذا مسافران تا حد امکان از عبور و مرور در این محورها خودداری کنند.
وی به رانندگان توصیه کرد: به علت بارش برف در روز گذشته، در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان به ویژه گردنه‌ها لغزنده است لذا به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت فاصله طولی از شتاب و عجله پرهیز کنند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور بیرجند– نهبندان خبر داد و ادامه داد: محورهای فرعی و روستایی مناطق مختلف استان هنوز بازگشایی نشده است.
بارش باران و برف که در بعضی از مناطق خراسان جنوبی از دو روز پیش آغاز شده بود با عبور سامانه بارشی از نوار شرقی کشور بر سوز و سرمای این خطه کویری افزوده است.  
بارش برف در برخی شهرستان‎های خراسان جنوبی موجب قطع برق مناطق شهری و روستاها شده است، همچنین راه‌های روستایی استان تاکنون بازگشایی نشده است.
گروه‌های پلیس راه، راهداری و هلال احمر در جاده‌های مواصلاتی استان مستقر و مشغول روان‌سازی ترافیک جاده‌ای هستند.
همچنین عملیات برف‌روبی و تیغ‌زنی به دنبال بارش برف از شب گذشته تا هم اکنون در جاده‌های استان در حال اجرا است.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 436309
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *