۰
پرونده تمام مربیان و بازیکنان خارجی بررسی می‌شود

تاج: دربی امسال به دلیل قبراق بودن 2 تیم دیدار خاصی خواهد شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه هر دو تیم امسال سرحال و قبراق هستند و در جام باشگاه‌های آسیا هم همزمان حضور دارند. این دربی، دربی خاصی خواهد شد.
تاج: دربی امسال به دلیل قبراق بودن 2 تیم دیدار خاصی خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جشن خوبی برای همدلی و کاهش تنش بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد. مجموعه دو تیم در اینجا حضور داشتند و مراسم مفیدی برگزار شد و نیروی انتظامی سهم به‌سزایی در حفظ امنیت این مراسم داشت.
وی در مورد برگزاری دربی گفت: امسال هر دو تیم شرایط خوبی دارند و پرسپولیس در کورس قهرمانی است. البته حتی وقتی این دو تیم در مکان‌های هشتم و نهم هم هستند دربی در کانون توجهات قرار دارد. خوشبختانه هر دو تیم امسال سرحال و قبراق هستند و در جام باشگاه‌های آسیا هم همزمان حضور دارند. این دربی، دربی خاصی خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان باز شدن درهای ورزشگاه گفت: امسال دیگر خبری از چادرهای شبانه در اطراف استادیوم نیست و بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی خواهد بود و از ساعت 10 صبح درهای ورزشگاه باز می‌شود. 
وی در مورد نتیجه دربی گفت: من اهل پیشگویی نیستم نتیجه دربی هرچه باشد به نفع فوتبال است. اینجا جا دارد از تماشاگران بازی پرسپولیس  و تراکتور تشکر کنم که جو سالمی را در ایام دهه مبارک فجر ایجاد کردند. اما من طرفدار تیم ملی هستم. تقاضا دارم در روز 22 بهمن با اطلاعیه‌ای که ما صادر کردیم روز جمعه همه هواداران فوتبال در تهران به خیابان بیایند در راهپیمایی شرکت کنند.
تاج اظهار داشت: از همه دعوت می‌کنم که قبل از دربی برای حضور بر سر مزار درگذشتگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاضر شوند البته آقای پروین و جمعی از پیشکسوتان دو باشگاه اعلام آمادگی کردند تا به پاس کسانی که برای دو باشگاه تلاش کرده‌اند در این مراسم شرکت کنند. البته ما قبل از بازی از آقای بهمنش به عنوان اولین گزارشگر دربی تجلیل خواهیم کرد و در ادامه از داوران نیز به شکلی جداگانه تقدیر خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد منابع مالی و اسپانسرهای تیم ملی گفت: ما چند اسپانسر داریم که بخشی از هزینه‌های تیم ملی را تأمین می‌کنند البته ای‌اف‌سی 6 میلیارد دلار به ما بدهکار است که امروز بخشی از آن را به ما پرداخت و فدراسیون حدود 400 هزار دلار به استقلال و پرسپولیس داد البته بخشی از این پول به ذوب‌آهن و دیگر تیم‌ها هم پرداخت شد بقیه پول‌ها متعلق به فدراسیون است. دولت و وزارت ورزش هم قول داده که بخشی دیگر از هزینه‌ها را گردن بگیرد تا دغدغه ما کمتر شود.
وی در مورد محرومیت استقلال و دیگر تیم‌ها از جذب بازیکن گفت:‌ همه باشگاه‌ها باید بدانند این تلنگری بود که به ما زده شد این خطری است که همه باشگاه‌ها را تهدید می‌کند. اشتباه آنجای بود که باید پول بازیکن را پرداخت می‌کردند تا کار به اینجا کشیده نشود امروز من پرونده تمام مربیان و بازیکنان خارجی را که مشکل دارند خواستم تا بررسی شود تا پیش از اینکه با مشکل مواجه شویم موضوع حل شود. متأسفانه ما با دو استاندارد فوتبال را اداره می‌کنیم یکی استاندارد داخلی و دیگری استاندارد فیفا که نباید اینگونه باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت:‌فدراسیون فوتبال سال آینده باید یا لیگ را تعطیل کند یا اینکه باشگاه‌ها بدهی‌های خود را تسویه کنند از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواستیم این 400 هزار دلار را فقط در بخش پرداخت بدهی‌ها هزینه کنند تا سال آینده با مشکل مواجه نشوند. امیدوار هستیم با برنامه‌ای که در سطح کلان ورزش در سال آینده رخ خواهد داد که افزایش 0.27 درصدی بودجه ورزش کشور همراه خواهد شد و از طرفی دیگر بحث تبلیغات است که صداوسیما با تزریق پول شرایط ورزش را بهتر از گذشته خواهد کرد.
انتهای پیام/فارس
 
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 436379
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *