۰
حماسه انقلابي مردم شهرستان خاش؛

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲بهمن خاش: ما آمده ايم بگوييم ترامپ كه به كودك 5 ساله دستبند ميزند هيچ بوي از انسانيت نبرده است

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خاش با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن گفتند: نداي رهبر انقلاب را لبيك گفته و ما آمده ايم بگوييم ترامپ كه به كودك 5 ساله دستبند ميزند هيچ بوي از انسانيت نبرده است.
شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲بهمن خاش: ما آمده ايم بگوييم ترامپ كه به كودك 5 ساله دستبند ميزند هيچ بوي از انسانيت نبرده است
به گزارش تفتان ما، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خاش با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حادثه بزرگ و تاریخی کشورمان را در بهمن ماه ۹۲ به یادماندنی و ماندگار کردند.
 
آنان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در گفت‌وگوهای جداگانه با خبرنگار ما با حضور بصیرت و آگاهی خود در این راهپیمایی با آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب تجدید عهد کرده و بر تداوم خط رهبری تأکید کردند.
 
بگذارید از زبان مردم بشنویم این واقعیت‌ها را:
 
اسحاق هاشمزهي یکی از دبیران خاشی گفت: ۲۲ بهمن یادآور روزهای سختی است که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمدند و گرامی داشت این ایام در واقع به منزله تجلیل از رشادت‌هایی است که توسط ملت قهرمان ایران انجام شده است.
 

 
وی افزود: در این میان نسل جدید باید از انقلاب و هدف آن اطلاع پیدا کند و برپایی این مراسم یادآور حماسه و دلیری آزادمردان است، بنابراین وظیفه همه ماست که نسل جدید انقلاب را با اهداف انقلاب و دستاوردهای مهم آن، آنان را در تحقق این آرمان‌ها راهنمایی کنیم.
 
خدايار ريگي شهروند دیگری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری هزاران شهید است و نسل امروز که وارثان خون این شهیدانند با حضور در راه‌پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان هشدار می‌دهند که اجازه نخواهند داد به این میراث گران‌بها خدشه وارد شود.
 

 
وي اظهار کرد: هر گامی که در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن برداشته می‌شود به مثابه شکست برای آنانی خواهد بود که نمی‌خواهند نظام سرافراز و نیرومند بماند.
 
ريگي بيان كرد: حضور مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ضمن ابراز حق شناسی در برابر پدید آورندگان این حماسه بزرگ و ادای وظیفه ملی، نقش بازدارندگی مهمی در به اجرا درآمدن بسیاری از توطئه‌ها آمریکا و استکبار جهانی دارد.
 
سالارزهي يكي از دانش آموزان نيز اظهار كرد: متاسفانه در روزهاي اخير شاهد بوديم كه ترامپ رييس جمهور جديد آمريكا به دست كودك 5 ساله دستبند زد و اين نشان از خوي وحشيگري اين رييس جمهور دارد.
 
وي بيان كرد: امام راحل (ره) مسیری را که در برابر مردم ترسیم کردند که عزت نفس، سرافرازی و تأمین سعادت دنیوی و اخروی را در بر دارد، اکنون بر مردم است که برای تحقق این آرمان‌ها از انقلاب پاسداری کرده و بیش از چند دهه فداکاری را همچنان زنده نگه دارند.
 

 
يك دانش آموز ديگر نيز با اشاره به حركت بسيار ناپسند ترامپ مبني بر دست بند زدن به دست طفل 5 سال، گفت: اين رييس جمهور متاسفانه در مقابل ايران اسلامي به ياوه گويي و سخنان زشت و سخيف مي پردازد كه نشان از بي خردي و بي عقلي آن دارد.
 
وی تصریح کرد: بنابراین مشارکت مردم در ۲۲ بهمن به این معنا است که آن‌ها با اینکه بر عملکرد متولیان نقدهای فراوانی دارند اما به انقلاب وفا دارند و در شرایط حساس، این وفاداری را منصه ظهور می‌رسانند.
 
يك دانش آموز ديگر که در دست خود پلاكادر گرفته بود، گفت: سی و هشتمين سالروز پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای تأکید بر استواری مردم بر آرمان‌های شهدا است و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از این فرصت استفاده می‌بریم.
 

 
وی ادامه داد: آرمان‌های بلند انقلاب ایران با منافع قدرت‌های جهانی سازگار نیست به همین دلیل از بدو پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های متفاوتی علیه انقلاب بوده‌ایم.
 
مرادزهي يك دانش آموز ديگر نيز گفت: نباید این واقعیت را نیز نادیده گرفت که در برخی مقاطع، نیازهای واقعی جامعه در قبال حواشی کار و حتی باند و باند بازی‌ها به فراموشی سپرده شده است، اما این صفت‌ها و کوتاهی‌ها به هیچ عنوان ریشه در ماهیت انقلاب ندارد به همین دلیل حضور گرم مردم در ۲۲ بهمن امسال جزء ضروریات است.
 

انتهای پیام/
 
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 436441
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *