۰

طلایی: باید از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم/ نباید از حریفان درجه ۲ غافل شویم

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد تأکید کرد باید با ارائه بهترین نمایش از اعتبار کشتی ایران در خاک خودمان دفاع کنیم.
طلایی: باید از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم/ نباید از حریفان درجه ۲ غافل شویم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،درباره شرایط ملی‌پوشان برای حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد گفت: با توجه به نزدیکی به مسابقات، فشار تمرینات کمتر شده است و آنالیز نفر به نفر حریفان را آغاز کردیم. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و در آمادگی مطلوبی قرار داریم.
وی درباره حریفان کشورمان در مرحله گروهی گفت: به نظر می‌رسد اصلی‌ترین حریف ما در دور مقدماتی ترکیه باشد، اما سرمربی روسی‌الاصل ترکیه از کشتی‌گیران داغستانی‌الاصل در ترکیب تیمش استفاده می‌کند که کار را برای تمام حریفان سخت خواهد کرد. البته نباید از حریفان درجه 2 هم غافل شویم چرا که همواره از آنها ضربه خورد‌ه‌ایم.
طلایی درباره گروه مقابل و اینکه فکر می‌کند کدام تیم شانس بیشتری برای حضور در فینال خواهد داشت گفت: باید بپذیریم که گروه مقابل دشوارتر از گروه ما است و تیم‌های روسیه، آذربایجان، گرجستان و آمریکا نفرات خوبی را در اختیار دارند که همه مدعی‌ هستند، اما احساس می‌کنم آمریکا تیم یکدست‌تری نسبت به سایر تیم‌هاست. البته باید تمام نگاه و تمرکزمان به گروه خودمان باشد تا ابتدا کار خودمان را به درستی انجام دهیم و سپس به فینال فکر کنیم.
سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد عنوان کرد: ما باید بهترین نمایش را داشته باشیم تا از اعتبار کشتی ایران در خاک خودمان دفاع کنیم. برنامه و هدف اصلی ما حرکت رو به جلو و ارائه کشتی‌های زیبا و هجومی است به همین دلیل سعی کردیم در ترکیب تیم جام‌جهانی بیشتر از جوانان استفاده کنیم تا هم بتوانیم آنها را محک بزنیم و هم برای المپیک آینده نفرات خوبی در اختیار داشته باشیم.
، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، روزهای 28 و 29 بهمن ماه با حضور 8 کشور برتر کشتی آزاد جهان در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ترکیه، مغولستان و هند هم گروه است.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 436463
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *