۰

مستندات کافی برای کذب بودن تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی داریم‌/ احتمال دست‌های پشت پرده وجود دارد

رئیس آموزش و پرورش دیشموک با اشاره به خبری که در فضای مجازی در خصوص تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی منتشر شده بود، گفت: مستندات کافی برای کذب بودن تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی داریم‌.
مستندات کافی برای کذب بودن تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی داریم‌/ احتمال دست‌های پشت پرده وجود دارد
به گزارش سرویس یادداشت ومقاله تفتان ما،منصور صالح‌زاده امروز در یاسوج درباره خبری که در فضای مجازی در خصوص تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی منتشر شده بود، اظهار کرد: روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در چند بند این خبر را تکذیب کرد.
رئیس آموزش و پرورش دیشموک در پاسخ به این سؤال که چند سرباز معلم در منطقه دیشموک مشغول به تدریس هستند، اظهار کرد: تعداد 12 نفر سرباز معلم در این منطقه داریم که از عملکرد آموزشی آن‌ها رضایت داریم و به صورت مستمر کلاس‌های آن‌ها توسط سرگروه‌های آموزشی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به سرباز معلمی که متهم به تنبیه دانش‌آموزان شده و عملکرد آموزشی وی، گفت: در بازدید‌های آموزشی که از آن مدرسه داشتیم این سرباز معلم در بحث آموزش از سایر معلمان رسمی آن آموزشگاه عملکرد بهتری داشته است.
صالح‌زاده با بیان اینکه سرباز معلمان آموزش‌های لازم را برای تدریس فرا گرفته‌اند در پاسخ به این سؤال که چرا برخی اولیا از این سرباز معلم شکایت داشته‌اند، تصریح کرد: دلیل اصلی اختلافات محلی است که در منطقه وجود دارد.
وی در خصوص مستنداتی که دال بر عدم تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی است، گفت: این دانش‌آموزان به اداره‌کل آموزش و پرورش استان فرا خوانده شدند و با سؤالاتی که از آن‌ها توسط حراست و بازرسی و سایر مسؤولان استانی شد معلوم گردید که هیچ گونه تنبیه بدنی توسط معلم مدرسه صورت نگرفته است.
رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت: از مدیر مدرسه، معلمان دیگر این مدرسه، رئیس مجتمع و همه دانش‌آموزان این مدرسه نیز به صورت مستند تحقیق و بررسی لازم را به عمل آورده‌ایم که همگی متفق‌القول هستند که هیچ گونه تنبیهی توسط این آموزگار صورت نگرفته است.
صالح‌زاده با بیان اینکه مشکلات خانوادگی باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود هرگونه احتمال دست‌های پشت پرده را هم رد نکرد و گفت: احتمال می‌دهیم که کسانی پشت این قضیه قرار گرفته باشند.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 436667
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *