۰
رئيس ورزش و جوانان خاش خبر داد؛

برد شیرین تیم بخشداری مرکزی خاش در مقابل حریف زاهدانی خود در سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال سيستان و بلوچستان + تصاوير

رئيس ورزش و جوانان خاش از برد شیرین تیم بخشداری مرکزی اين شهرستان در مقابل حریف زاهدانی در سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال سيستان و بلوچستان خبر داد.
برد شیرین تیم بخشداری مرکزی خاش در مقابل حریف زاهدانی خود در سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال سيستان و بلوچستان  + تصاوير
عبدالغفور قلندرزهي درحاشيه برگزاري مسابقات فوتبال در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ورزش مهمترين عامل در سلامتي جسم و روح است و ايجاد روحيه نشاط در نسل جوان بسيار مهم و تاثيرگذار است.
 
وي با بيان اينكه اينگونه مسابقات وحدت، همدلي و مودت را در بين جوانان افزايش مي دهد، گفت: در رقابت هاي ليگ برتر فوتبال استان كه به ميزباني شهرستان خاش در زمين چمن شهيد امام بخش ريگي برگزار شد، تیم بخشداري مركزي خاش با نتيجه 2 بر يك تيم صنعت نفت سرحد را شكست داد.
 
قلندرزهي با بيان اينكه اين رقابت ها قرار بود در هفته اخير برگزار شود و به دليل بارندگي لغوشد، گفت: در مراسم اختتامیه این رقابت ها از حميد ریگی داور خاشی فوتبال که تصویری از وی در حال امداد رسانی از سیل اخیر در روستاهای محروم منتشر شده  و تحسین همگان را برانگیخته بود، تجلیل شد.
 
وي با اشاره به برگزاري برنامه هاي مختلف ورزشي در سطح شهرستان، افزود: مسابقات والیبال کارکنان ادارات ورزش وجوانان استان برگزار شد كه در اين مسابقات تيم خاش نايب قهرمان شد.
 
قلندرزهي ادامه داد: همچنين مسابقات واليبال بانوان خاش نيز با قهرمانی  تیم ورزش وجوانان و نایب قهرمانی تیم بخشداری مرکزی خاش و مقام سوم کمیته بانوان به پایان رسید.
 
وي اظهار كرد: مسابقات فوتسال کارکنان شبکه بهداشت و درمان استان به ميزباني زاهدان و با حضور تيم هاي از زاهدان، میرجاوه، چابهار، خاش، سوران و سراوان در حال برگزاري است.
 

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 436674
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *