ضرورت تقویت جشنواره فیلم مقاومت و پایداری

28 بهمن 1395 ساعت 9:00

کارگردان کشورمان گفت: نیاز است که همه ساله جشنواره فیلم مقاومت و پایداری با کیفیت بالایی برگزار شود و فیلمسازان را برای تقویت آثار مقاومت،تشویق کرد.


به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، به نقل از کوله بار؛ محسن برمهانی کارگردان کشورمان در گفتگو با کوله بار با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواه فیلم مقاومت جشنواره بسیار مهمی است که باید ادامه پیدا کند و نیاز است که همه ساله این جشنواره با کیفیت بالایی برگزار شود و فیلمسازان را برای تقویت آثار مقاومت،تشویق کرد.
  وی افزود: کاش این جشنواره به جای اینکه هر دو سال یکبار برگزار شود هر سال برگزار می شد و این نشان می دهد که ما تولیداتمان آنقدر که ادعا می کنیم نیست، در حالی که باید به حدی می رسید که هر شش ماه یکبار شاهد برگزاری جشنواره مقاومت و جشنواره هایی از این دست بودیم.   برمهانی با اشاره به نقش اثرگذار فیلم های جشنواره مقاومت در شناساندن گروه های تکفیری و داعش به جهان گفت: تمام دنیا گروه های تکفیری را می شناسند ولی نکته مهم این است که مدافعان حرم و مقاومت را نمی شناسند. در موضوع فلسطین و لبنان البته فضا روشن تر شده ولی رسانه های غرب و صهیونیست و آل سعود سعی دارند نقش ایران را در این خصوص مخدوش کنند ولی این جشنواره در تبیین جایگاه مقاومت مسلمانان و اینکه اگر همه ایستادگی نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد نقش بسزایی ایفا می کند.

کوله بار


کد مطلب: 436683

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/436683/ضرورت-تقویت-جشنواره-فیلم-مقاومت-پایداری

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir