۰

تحمل مصائب به امید روزهای شیرین/ طوفان و حاشیه سازی‌ها؛ نگرانی مسئولان!

مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی در کیش آغاز شد و البته مصائبی را هم به همراه داشت.
تحمل مصائب به امید روزهای شیرین/ طوفان و حاشیه سازی‌ها؛ نگرانی مسئولان!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،روز نخست مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی 2017 (میکاکاپ) با برگزاری 8 دیدار از صبح روز گذشته در دو زمین شماره یک و دو برگزار شد.
در پایان رقابت‌های جدول مقدماتی 8 تیم روسیه، فرانسه، آلمان، اتریش،  هلند، استرالیا، ایران و روسیه با پیروزی مقابل حریفانشان راهی جدول اصلی شدند.
با این نتایج جدول مقدماتی به پایان رسید و تعداد تیم‌های جدول اصلی به 32 تیم افزایش پیدا کرد. تیم‌های حاضر در جدول اصلی از امروز رقابت خود را آغاز خواهند کرد، اما گرفتن این میزبانی و برگزاری آن مصائبی هم برای مسئولان برگزار کننده داشت که تمام آنها به امید روزهای شیرین تر تحمل و حل می شود.
روزهایی که مسئولان اقدامات نهایی را برای برگزاری مسابقات انجام می دادند شرایط جوی بسیار بد بود؛ بارش باران و رگبارهای پراکنده شرایط را برای کار کردن سخت می کرد، اما اهالی والیبال ساحلی دست از تلاش برنداشتند تا پرچم ایران بالا بماند، چراکه بیگانه ها در کمین هستند تا هر طور که شده میزبانی ایران را به حاشیه بکشند.
شاید بد نباشد به نکته دیگری هم اشاره کنیم؛ آن هم بحث حضور بازیکنان آمریکایی در این دوره از پیکارها است. همان موضوعی که می توانست سوژه دیگری برای فرصت طلبان باشد تا یک بار دیگر چهره کشورمان را در اذهان عمومی خراب کنند، اما این موضوع هم بدون هیچ مشکلی و با تلاش مسئولان ایرانی حل شد.
نمونه دیگرش هم در همین روز اول رقم خورد؛ ورود بانوان به ساحل برای تماشای مسابقات بهانه ای شد تا اعلام کنند فدراسیون جهانی می خواهد مسابقات را تعطیل اعلام کند. پس از فشاری که روی مسئولان برای فراهم کردن شرایط وارد شده بود این داستان خستگی را به تن آنها گذاشت و اجازه نداد تا با آرامش به سایر مسائل مشغول شوند.
کسری غفوری، سرپرست سازمان والیبال ساحلی بلافاصله پس از اینکه این خبر را شنید دست به کار شد و با مسئولان داخلی و خارجی مذاکره کرد و خوشبختانه این موضوع هم به خیر و خوشی تمام شد؛ هرچند که با توجه به شرایط بازهم باید منتظر سنگ پرانی برخی ها در داخل و خارج از کشور باشیم تا میزبانی شایسته ایران در رقابت های 3 ستاره تور جهانی والیبال ساحلی را زیر سوال ببرند.
در شرایط کنونی که مسابقات قرار است با کیفیت بالاتری در جدول اصلی آغاز شود تنها دغدغه و نگرانی مسئولان برگزار کننده بارش باران و رگبارهای پراکنده و طوفان است! طوفانی که منجر به تعطیلی مسابقات و مسائل بعد از آن شود.
دومین تور جهانی والیبال ساحلی 2017، به میزبانی جزیره کیش از دیروز (27 بهمن) آغاز شده است و به مدت 4 روز تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 436704
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *