۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

فتنه گران سال 88 پيشنهاد آشتي ملي مي دهند!/ مسئولان بجاي شعار، در عمل خدمت به مردم را به اثبات برسانند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: فتنه گران سال 88 پيشنهاد آشتي ملي مي دهند و ملت غيور و با بصيرت ايران اسلامي هرگز با افرادي با فتنه گران مكار آشتی نمی‌کنند.
فتنه گران سال 88 پيشنهاد آشتي ملي مي دهند!/ مسئولان بجاي شعار، در عمل خدمت به مردم را به اثبات برسانند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام عليرضا نوري در خطبه هاي اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: از ديدگاه دين اسلام، تقواي الهي در جايگاه والاي قرار دارد و حضرت علي(ع) مي فرمايند:" نهايت رضايت و خشنودي پروردگار متعال از بندگان خود رعايت تقواست".
 
وي با بيان اينكه تقوا  بهترين توشه براي سفر آخرت و قيامت است، گفت: مومنان بايد هميشه براي رسيدن به تقواي الهي تلاش كنند و رستگاري را سرلوحه زندگاني خويش قرار دهند و در مقابل  بسياري از مشكلات و مصيبت هاي اين دنيا فاني و گذرا مقاومت و ايستادگي و بر پروردگار جهانيان توكل كنند.
 
حجت الاسلام نوري با اشاره به حضور دندان شكن مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال، تصريح كرد: مردم ايران اسلامي همانند سال هاي اخير امسال نيز با اتحاد و همدلي بر سر آرمان هاي والاي خود ايستادند، ولي از کم‌کاری مسؤولان و پاسخگو نبودن آنها و حل نشدن مشکلات و معضلات گله دارند.
 
وي خاطرنشان كرد: حضور مردم ولايي و با بصيرت ايران اسلامي در راهپيمايي گسترده و ميليوني 22 بهمن امسال طبق فرمايش گوهر بار مقام معظم رهبري دو پيام روشن داشت كه رهبري در اين خصوص مي فرمايند:" مردم خودشان جواب یاوه‌گویی‌ها را خواهند دادند و اینچنین شد؛ این حضور قیمت و ارزش دارد و اقدامی عبادی است."
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با تاكيد بر رعايت امر به معروف و نهي از منكر، گفت: يكي از مهمترين مسائل در جامعه امروز رعايت امر به معروف و نهي از منكر است كه بايد همگان از آمران به معروف و ناهيان از منكر باشند و اين مباحث مهم را به ديگران نيز منتقل كنند.
 
وي به ديدار ترامپ و نتانياهو و تهديدهاي پوچ و توخالي عليه ايران اسلامي اشاره كرد و ادامه داد: صهيونيسم غاصب در محاصره موشك هاي حزب الله لبنان، ايران و سوريه است و هر خطري كه متوجه ملت غيور و بيدار ايران اسلامي شود اين رژيم غاصب و جعلي در معرض خطر قطعي است و لذا اين هياهوها و تهديدهاي توخالي به دليل ترس از خودشان است.
 
حجت الاسلام نوري تاكيد كرد: امروز ملت ايران اسلامي از هر زمان ديگري بيدار و هوشيارتر هستند و با تمام قوا جلوي نفوذ دشمنان و تهديدها و تحريم هاي استكبار جهاني ايستاده اند و چنانچه اقدامي عليه امنيت ملي ايران اسلامي صورت گيرد، رژيم صهيونيستي را با خاك يكسان مي كنند.
 
وي با اشاره به سخنان رهبري در جمع مردم آذربايجان شرقي، گفت: جايي براي اين نيست كه سخن از آشتي ملي به ميان بياييد و چه آشتي ملي بالاتر از حضور مردم مي توان مشاركت كرد.
 
حجت الاسلام نوري بيان كرد: روزگاري در لبنان مسئله آشتي ملي مطرح بود و در سال 88 بعضي از افراد در برابر نظام و انقلاب موضع گرفتند و به تعبير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مردم با اين افراد قهر هستند.
 
وي ادامه داد: مسئولان بايد در برابر مردم ايران اسلامي براي حفاظت و استواري نظام همراهي كنند در غير اين صورت ملت آنها را پس مي زنند و طرد مي كنند.
 
حجت الاسلام نوري با اشاره به سخنان سردرمداران و ياوه گوييان آمريكا مبني بر اينكه برجام سايه جنگ را از ايران برداشته است، گفت: مگر جنگ اقتصادي و فرهنگي عليه ايران اسلامي همه جانبه نيست كه امروز به ياوه گويي ها و تهديدهاي پوچ و بي منطق ادامه مي دهيد و خودتان را خوار، ذليل و پست مي كنيد.
 
وي با اشاره به فرارسيدن روز 29 بهمن سالروز قيام مردم غيور و بيدار تبريز، تصريح كرد: مردم تبريز در مقابل تمام تحولات اجتماعي با اقتدار و صلابت ايستادگي كردند و به دشمنان اجازه تحقق اهداف پليد و شومشان را ندادند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به روز روحانيت و دفاع مقدس، گفت: روحانيت هم در قبل از انقلاب و هم در بعد از انقلاب نقش بسزايي در جنگ هشت سال جنگ تحميلي داشتند و روحانیت بین علم و عمل و گفتار و کردار پیوند برقرار کرده است.
 
وي با اشاره به سالگرد كودتاي انگليسي رضاخان در سال 1299، اذعان كرد: رضاخان روزهاي نخست دم از ديانت مي زد و درحسينيه و تكايا شركت مي كند و زماني كه به قدرت رسيد رسما به مخالفت با دين مبين اسلام بلند شد و طرح هاي جداكردن روحانيت از سياست و كشف حجاب را علم كرد.
 
حجت الاسلام نوري اظهار كرد: در راديو هند توسط انگليسي ها اعلام شد كه رضاخان را خودمان آوردیم و چون خیانت کرد، خودمان برکنار کردیم و بدون شك افرادي كه با بيگانگان رابطه دارند  چنين سرنوشتي برايشان رقم مي خورد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 436721
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *