۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و دندان شكني به رييس جمهور تازه كار آمريكا دادند/ فتنه 88 بزرگترين خيانت به كشور ايران اسلامي بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و دندان شكني به رييس جمهور تازه كار آمريكا دادند و اين راهپيمايي بهترين همايش وحدت و اتحاد در جهان اسلام بود.
مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پاسخ قاطع و دندان شكني به رييس جمهور تازه كار آمريكا دادند/ فتنه 88 بزرگترين خيانت به كشور ايران اسلامي بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزارن به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: در هفته هاي اخير شاهد بارش بسيار زياد رحمت الهي در شهرستان خاش و استان سيستان و بلوچستان بوديم كه بايد شكرگذار اين رحمت الهي باشيم.
 
وي تصريح كرد: اگرچه اين باران خساراتي براي برخي از شهروندان و هم استاني ها داشت اما اگر اين بارش رحمت الهي همراه با بارش مهر ومحبت باشد خيلي زيباتر خواهد شد و بايد مسئولان به كمك سيل زدگان و حادثه ديدگان بشتابند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه استكبارجهاني و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي در برخي از كشورها مسمانان  بي گناه را به خاك و خون كشيده است، گفت: رژيم صهيونيستي به زنان و كودكان بي دفاع و مظلوم نيز رحم نمي كند و به طرف آنها تيراندازي مي كند كه اين نشان از خوي وحشي گري آنها دارد.
 
وي ادامه داد: دين مبين اسلام به خوبي ويژگي هاي منافقان را ذكر كرده و منافقان عاملي براي انحراف ديگران شده اند و قرآن در اين خصوص مي فرمايد:"منافقان، آدم‌های دروغگو و مکاری هستند" و آنها در زمان جنگ و مبارزه فرار می‌کردند و در زمان عبادت بی‌حال و بی‌رغبت هستند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بيان كرد: قرآن كريم مسلمانان را به دوستي و محبت به يكديگر دعوت مي كند و امر به معروف و نهي از منكر از مهمترين دستورات دين مبين اسلام است كه بايد همه مسلمانان به آن توجه كنند.
 
وي با بيان اينكه اسلام واقعي، اسلامي است كه از سوي پيامبر اسلام(ص) ارائه شده است، گفت: دين مبين اسلام برآمده از ارزش هاي ديني و اصول پاك اخلاقي است و ما نيز بايد بعنوان يك مسلمان منعكس كنند همان ارزش ها باشيم و نگذاريم تا دشمنان اسلام دروغين را معرفي كنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در جمع مردم آذربايجان شرقي، خاطرنشان كرد: سخنان ارزشمند و گوهربار رهبري بسيار مهم و حساس بود و تلنگري براي همگان و به خصوص مسئولان بود.
 
وي ادامه داد: فرمايشات رهبر انقلاب در خصوص مسئله آشتي ملي كه اين روزها توسط يك باغي يك فتنه گر چون رييس دولت اصلاخات و تعدادي از مدعيان اعتدال خارج مي شود نيز جواب محكمي به اين افراد بود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بيان كرد: افرادي كه امروز به حمايت از استكبار جهاني اردوكشي خياباني راه مي اندازند و فتنه اي بزرگ را درست مي كنند و افرادي كه دم از آشتي ملي مي زنند و پادويي استكبار جهاني و انگليس را برعهده دارند اينها همان افرادي هستند كه در فتنه 88 به دنبال براندازي نظام بودند و 22 نفر از بهترین فرزندان این ملت را شهید کردند.
 
وي با تشكر و قدرداني از حضور گسترده و عظيم مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن، بيان كرد: حضور و شركت بزرگ مردم هميشه در صحنه و بيدار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن نشان از اين بود كه مردم قدردان انقلاب هستند و بدون توجه به سلايق و حرف هاي سياسي از گروه هاي مختلف و زيادي براي دفاع از نظام و انقلاب آمده بودند و شعار مرگ بر آمريكا را سردادند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به اقدامات نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي، گفت: نامه علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس به رييس جمهور و بيان مشكلات اقتصادي آموزش و پرورش و ترك تحصيل بسيار خوب بود.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: استكبار جهاني بداند مردم ايران اسلامي هرگز اجازه نفوذ دشمن به داخل اين كشور را نخواهند داد و هيچ ترس و هراسي از تهديدهاي پوچ و توخالي ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا ندارند و تا خون در رگ دارند بر سر آرمان ها و اصول خود ايستادگي و مقاومت مي كنند.
 
وي با اشاره به كودتاي انگيسي رضاخان در سال 1299 شمسي، اظهار كرد: امام راحل مي فرمايند:"رضاخان ابتدا سینه‌زنی می‌کرد و تکیه‌ها را دور می‌زد و این گونه حقه باز بود و به حسب ظاهر دم از دین می‌زد و بعد از این که به حکومت رسید منافقانه به دین‌زدایی پرداخت" و زماني كه رضاخان به قدرت رسيد رسما اختلاف خود را با اسلام علني كرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 436722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *