۰

خوشقدم: اسم و رسم بازیکن برای ما مهم نیست/ کاراته ایران بی‌دست و پا نیست

مربی بانوان تیم ملی کاراته گفت:‌ اسم و رسم هیچ بازیکنی برای ما مهم نیست و ما به دنبال بازیکنانی هستیم که نتیجه کسب کنند.
خوشقدم: اسم و رسم بازیکن برای ما مهم نیست/ کاراته ایران بی‌دست و پا نیست
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،سمانه خوشقدم در مورد نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی بانوان کاراته گفت:‌ من در تمام این سال‌ها که در کاراته فعالیت کردم انتخابی‌ها و مبارزات مختلفی را دیده‌ام سال 92 و 93 و 95 مربی تیم ملی کاراته بودم واقعاً انتخابی‌هایی که طی چند روز گذشته برگزار شد خیلی جذاب و دیدنی بود به دلیل اینکه کاراته‌کاها از رده‌های نوجوانان و جوانان و امید به رده بزرگسالان ورود کرده‌اند.
وی در ادامه افزود:‌کاراته‌کاهایی که در رده‌های مختلف بودند جسور هستند و این رفتار آنها باعث شده رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. حتی ما شاهد این بودیم که کاراته‌کاهای جوانان بازیکن اسبق تیم ملی را حذف کردند که این خیلی باعث جذابیت مسابقات می‌شود.
مربی بانوان تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بچه‌های امید به غیر از یک وزن در 5 وزن دیگر مدال آسیایی کسب کردند و در رقابت‌های جهانی نیز شرکت کردند آنها بی‌تجربه نیستند و قطعاً ما با یک ترکیب خوب در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه خوبی را کسب خواهیم کرد. من هیچ وقت به تیم ملی نیامده‌ام که خودم را با دوره‌های قبل مقایسه کنم ما به دنبال بهترین عملکرد کاراته بانوان در باکو خواهیم بود.
وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ البته ناگفته نماند که کشورهای دیگر نیز بیکار ننشسته‌اند آنها هم همانند ما تمرینات خوبی را پیگیری کرده‌اند و به دنبال کسب نتیجه هستند آذربایجان از کشورهای دیگر بازیکن جذب کرده و یک تیم قوی را دارد. آنها حتی یک بازیکن اکراینی دارند که تابعیت کشور جمهوری آذربایجان را کسب کرده و مدال‌های مختلفی را در اروپا برای کاراته آنها به دست آورده است تیم مصر و مراکش نیز از جمله تیم‌های خوب این رقابت‌ها خواهند بود اما تیم ایران دست و پا بسته نیست و به دنبال کسب بهترین نتیجه است. 
خوشقدم در واکنش به این سؤال که آیا قبول دارید کاراته‌کاهای حاضر در لیگ شرایط ایده‌آلی دارند و در صورت دعوت شدن به تیم ملی قطعاً با شرایط خوبی می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند، گفت: مسابقات داخلی و رویدادهای خارجی دو مقوله کاملاً متفاوت است حتی مسابقات آسیایی و جهانی نیز دو رویداد کاملاً متفاوت است. در هر کدام از این گزینه‌هایی که عنوان کردم نحوه تمرین کاملاً متفاوت است. اما ما با این وجود آمده‌ایم رنکینگ لیگ را مشخص کردیم و نفرات اول رنکینگ لیگ تا مسابقات انتخابی دوم را مشخص کرده‌ایم؛ اسم و رسم هیچ بازیکنی برای ما مهم نیست و ما به دنبال بازیکنی هستیم که نتیجه کسب کند.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 436907
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *