۰

اعزام تیم پزشکی برای بررسی مرگ مادر مریوانی

وزیر بهداشت گفت: به دنبال نامه مکتوب نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس مبنی بر بررسی و پیگیری دلیل مرگ مادر مریوانی، یک تیم پزشکی از تهران به مریوان اعزام شده است.
اعزام تیم پزشکی برای بررسی مرگ مادر مریوانی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه افتتاح بیمارستان کوثر سنندج در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر دلیل مرگ مادر مریوانی، اظهار داشت: نماینده مردم مریوان و سروآباد نامه‌ای مکتوب به بنده دادند که ما هم یک تیم پزشکی را برای بررسی این موضوع به مریوان اعزام کردیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: این موضوع توسط این تیم بصورت ویژه بررسی خواهد شد. در صورتی که مشخص شود خطای پزشکی در این قضیه وجود دارد برخورد خواهد شد.
هاشمی تاکید کرد: در کشور مرگ مادر و نوزاد برای ما مهم است و هر زمانی چنین اتفاقی بیافتد یک تیم پزشکی برای بررسی اعزام خواهد شد.
به گزارش فارس؛ یک زن باردار 31 ساله مریوانی پس از مراجعه به بیمارستان بوعلی مریوان در روز پنج‌شنبه پنجم اسفند ماه و بستری شدن، صبح روز جمعه 6 اسفند برای زایمان طبیعی آماده می‌شود، اما متاسفانه موفق به زایمان طبیعی نمی‌شود.
جمعه بعدازظهر عمل سزارین بر روی این زن باردار که حاملگی اول او بوده است، انجام می‌شود و نوزاد به سلامت خارج می‌شود.
این خانم 31 ساله روز بعد از انجام عمل سزارین، شنبه 7 اسفند ساعت 7:20 دقیقه دچار خونریزی شدید شده و حدود ساعت 12 ظهر دچار تشنج می‌شود و متاسفانه با وجود تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان، جراحی، داخلی، بیهوشی، قلب و نورولوژی بیمار به درمان پاسخ نداده و فوت می‌کند.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 436953
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *