۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

مراسم وداع با ۱۲ شهيد گمنام در شهرستان خاش برگزار مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: با حضور گسترده شهروندان و مسئولان محلی آیین استقبال و وداع از 12 شهيد گمنام در اين شهرستان برگزار بدون شك ورود اين شهداي عزيز به اين شهرستان، مایه برکت برای نظام و سبب وحدت و همدلی خواهد شد.
مراسم وداع با ۱۲ شهيد گمنام در شهرستان خاش برگزار مي شود
سرهنگ حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: مردم شهيدپرور و هميشه در صحنه شهرستان خاش در طول هشت سال جنگ تحميلي و در تمامي عرصه ها و ميدان هاي انقلابي حضوري بي بديل، گسترده و پرشور داشتند و حماسه هاي عظيمي را در دفاع از ارزش هاي معنوي و اعتقادي ما به ثبت رساندند.
 
وي با بيان اينكه شهداء از جان و مال خود گذشتند تا ما در آسايش و امنيت باشيم، تصريح كرد: امروز وظيفه همگان اين است تا از ارزش هاي آنان حراست و دفاع و حرمت و احترامشان را حفظ كنند.
 
سرهنگ فضلي بيان كرد: شهداء گمنام نيستند و براي ما افتخار آفرين هستند و شهداي گمنام و تمام شهداء عزيز بودند و مردم اين شهرستان از اينكه ميزبان شهداي عزيز هستند بسيار خوشحال و مسرورند.
 
وي با بيان اينكه تمامي تدابير لازم جهت هرچه استقبال هرچه باشكوه تر از شهداي گمنام انديشيده شده است، گفت: رسانه ها در اطلاع رساني و پوشش اين استقبال و مراسمات بايد با جديت تلاش كنند.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه اين شهرستان همزمان با سالروز شهادت يگانه دخت نبي مكرم اسلام(ص) حضرت فاطمه الزهرا(س) ميزبان 12 شهيد گمنام است، خاطرنشان كرد: مراسم استقبال و وداع  اين شهداء ساعت 15 عصر از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار و تجمع فاطميون در كنار اين شهداي عزيز ساعت 16 در مسجد جامع اين شهرستان برگزار خواهد شد.
 
وي افزود: صبح جمعه 13 اسفند نيز مراسم دعاي ندبه در كنار اين شهداء در مسجد جامع شهرستان برگزار خواهد شد و مراسم وداع با شهداء بعد از نمازجمعه برگزار مي شود و شهيدان را جهت خاكسپاري به شهرستان هاي بمپور، چابهار و قصرقند منتقل مي شود.
 

 
سرهنگ فضلي بيان كرد: امروز و در عصركنوني وظيفه همگان است كه از شهداي عزيز تجليل كنند و بايد با برنامه ريزي دقيق و مناسب براي برگزاري مراسم با شكوه استقبال از اين شهيدان ارادت خود را به شهداء نشان دهيم.
 
وي اذعان كرد: حفظ انقلاب، استقلال و آزادی ایران، اقتدار و پيشرفت نظام  مرهون خون پاک شهدا و فداكاري رزمندگان و ایثارگران است.
 
سرهنگ فضلي با بيان اينكه امروز وظيفه همگان است كه سرباز مخلص براي رهبر معظم انقلاب باشند و راه شهيدان را ادامه دهند، اظهار كرد: رزمندگان دلاور اسلام در دوران دفاع مقدس به ندای امام خميني(ره) لبیک گفتند و حماسه‌های عظیمی آفریدند و به مقام شهادت نائل آمدند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 437005
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *