۰

نمایش کمدی «مراقب پشت سرت باش» در تعطیلات نوروز اجرا می‌شود/تخفیف ویژه برای خانواده‌ها

کارگردان نمایش کمدی «مراقب پشت سرت باش» از اجرای این نمایش در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: تخفیفاتی هم برای خانواده‌ها و همینطور کودکان استثنایی و همراهان آنها برای ایام تعطیلات در نظر گرفته‌ایم.
نمایش کمدی «مراقب پشت سرت باش» در تعطیلات نوروز اجرا می‌شود/تخفیف ویژه برای خانواده‌ها
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،حسین ریاحی کارگردان نمایش کمدی «مراقب پشت سرت باش» گفت: این نمایش درباره زندگی فردی به نام هاشم است که فوت کرده و فرشته مرگ را ملاقات می‌کند وی به دستور فرشته مرگ زندگی‌اش از بچگی تا بزرگسالی را مرور می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نمایش حاضر هم اکنون در سالن اداره آموزش و پرورش کودکان استثنایی در حال اجرا است، گفت: تلاش کردیم فضای نمایش کمدی باشد البته فضای کمدی‌های بی محتوای گذشته را شکستیم و تلاش کردیم یک کمدی تراژیک و تأمل برانگیز نشان دهیم.
ریاحی اظهار داشت: بنابراین نمایش حاضر درباره فردی تازه به دوران رسیده است که با زرنگ بازی و حقه بازی سر همه کلاه می‌گذارد، و مشخص هم نیست که مربوط به چه قشری از جامعه است وی به شدت به مال دنیا چسبیده و به آخرت توجهی ندارد تا اینکه عزائیل برای گرفتن جانش می‌آید.
وی همچنین گفت: نکته جالب این است که مردم همیشه عزائیل را یک فرشته ترسناک در نظر دارند همیشه هم در فیلم‌ها و سریال‌ها اینطور نشان داده شده درحالیکه ما سعی کردیم در این نمایش عزائیل را به یک شکل دیگر نشان دهیم تا مردم از او نترسند حتی عزائیل با شخصیت داستان اخت می‌شود و صحبت می‌کنند.
ریاحی اظهار داشت: سالنی که برای نمایش در نظر گرفتیم برای کودکان استثنایی است که ما اجاره کرده‌ایم هماهنگی‌هایی هم شده که به کودکان استثنایی به تناوب با هر سنی به همراه خانواده‌ها و در کنار مردم عادی برای تماشای نمایش بیایند هدفمان هم این بوده که مردم با آنها ارتباط برقرار کنند و به جای حس ترحم، احساس خوبی با بچه‌ها داشته باشند.
کارگردان نمایش «از پشت شیشه‌ها» و «فیلم خانوادگی» اظهار داشت: بازیگران این نمایش استاد محمد ریاحی، پدرم، کاظم صادقی، پریسا راد، ثمر امین پور و مصطفی تیموری هستند.
این نمایش از یکم فروردین تا سیزدهم فروردین در همین سالن در خیابان پاسداران به اجرا در می‌آید. تخفیفی هم برای مردم برای تعطیلات گذاشته‌ایم که در روزنامه‌ها منتشر شده است.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 437181
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *