۰

پلیس ایرانی بر اساس اعتقادات مذهبی به مردم خدمت می‌کند

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: وجه تمایز پلیس ایران با سایر کشورها در این است که ما بر اساس اعتقادات مذهبی و با الگو گرفتن از بزرگان دین به مردم خدمت می‌کنیم.
پلیس ایرانی بر اساس اعتقادات مذهبی به مردم خدمت می‌کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،از ایرانشهر، دوستعلی جلیلیان در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سالانه فرمانده معظم کل قوا فرزندان خود را در ناجا با جملاتی مورد تفقد قرار می‌دهند، ضمن اینکه این جملات گوهربار در کارکنان ایجاد انگیزه‌ای برای تلاش‌های مضاعف می‌کند سرلوحه کارمان نیز قرار می گیرد تا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر باشیم.  
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌های مجموعه انتظامی شهرستان با هدف خدمت به مردم انجام می گیرد بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، وجه تمایز پلیس ایران با سایر کشورها در این است که ما بر اساس اعتقادات مذهبی و با الگو گرفتن از بزرگان دین به مردم خدمت می‌کنیم.  
جلیلیان تصریح کرد: همه اقدامات مجموعه انتظامی شهرستان با هدف خدمت و برقراری امنیت برای مردم انجام می شود و در این راه کارکنان تلاش شبانه‌روزی و سختی دارند که رضایتمندی شهروندان و مسئولان بیانگر صحت این مدعاست و امیدوارم که این تلاش‌ها مورد قبول درگاه خداوند نیز قرار گیرد.  
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پایان گفت: همه نیروهای نظامی کشور سرباز ولایت هستند و باید همانند یاران باوفا در صدر اسلام که در کنار پیامبر(ص) و امامان بودند باشیم و حتی در راه ولایت از تقدیم کردن جانمان نیز دریغ نکنیم.
حسین ظریفی تاکید کرد: می‌توانیم در مواردی حتی بدون تذکر، با اقداماتی که انجام می‌دهیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم. 
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 437234
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *