۰

سرقت و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در تکدی‌گری دارد

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: سرقت و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در تکدی‌گری دارد که باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای ورزید.
سرقت و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در تکدی‌گری دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت الاسلام والمسلمین ابراهمیم حمیدی صبح امروز در چهارمین نشست پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری کل سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: این معاونت تاکنون در بخش های مختلف در سطح کشور رتبه‌های بسیار خوبی را کشف کرده است.
وی با اشاره به جمع آوری متکدیان از سطح شهر نیز گفت: این موضوع نیز باید به جد پیگیری شود و تا قبل از اینکه فعالیت آنها به صورت شبکه‌ای و گسترده شود باید جلوی آنها را گرفت و جمع آوری کرد.
حمیدی افزود: سرقت و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در تکدی‌گری دارد که باید در این زمینه اهتمام ویژه ای ورزید.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن سال نو نیز گفت: در این ایام نیز باید آموزش های لازم داده شود تا  بسیاری از سرقت هایی که در ایام تعطیلات به وقوع می پیوندد جلوگیری شود.
حمیدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: طی سال های اخیر پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی از اولویت‌های اصلی کار ما در دستگاه قضایی است که دوباره نیز در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه نیز باید نهایت تلاش خود را انجام تا از تخلفات انتخاباتی جلوگیری و انتخابات سالم و بی حاشیه‌ای داشته باشیم.
وی در ادامه نقش دادستان‌ها را در پیشگیری از وقوع جرایم نقش مهم و کلیدی عنوان کرد.
خط و نشان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان برای دستگاه های متولی مبارزه با تکدی گری
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز در ادامه بر همکاری فرمانداری، دانشگاهها، کمیته امداد نیروی انتظامی و سایر ادارات متولی امر جمع آوری متکدیان تاکید کرد.
حجت الاسلام علی موحدی‌راد گفت: اگر ادارات متولی در این زمینه به وظایف قانونی خود عمل نکنند  قطعا دستگاه قضایی وارد عمل شده و برخوردهای قانونی لازم را انجام خواهد داد.
این مسؤول گفت: پاتوق‌های غیرمجاز در سطح شهر شناسایی شده و پلمپ آنها در دستور کار است.
وی در ادامه بر افزایش گشت‌های نیروی انتظامی در ایام تعطیلات تاکید کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین به محکومین جرایم خشن مرخصی داده نمی‌شود.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 437277
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *