۰

دختر روشندل یاسوجی حافظ 23 جزء قران است/ کلثوم به آرزوهایش رسید+ تصاویر

حافظ قرآن روشندل گفت:هم نشینی باقرآن، آرامش ویک احساس بسیارخوبی به انسان می دهد و هنگام قرآن خواندن، فرد با خود می اندیشد در آن مکان هیچکس به جز خدا،قرآن وخودش حضورندارد.
دختر روشندل یاسوجی حافظ 23 جزء قران است/ کلثوم به آرزوهایش رسید+ تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،؛به نقل از  ایل بانو، خداوند ، قرآن این نور عظیم الهی که برای راهنمای بشرفرستاده است تا از طریق آن بشر مسیر تکامل و سعادت را طی کند و به خوشبختی برسد .
قرآن را که تلاوت می کنی آرامش عجیبی بر وجودت حاکم می شود و این کتاب شگفت انگیز علاوه بر تقویت حافظه، موجب افزایش نور چشم،زیبایی و نورانی شدن صورت می گردد.
کلثوم رضایی دختر روشندل یاسوجی است که 15 سال دارد و حافظ 23 جزء قرآن است.
این حافظ قرآن روشندل کمک خدا و تشویق های پدر و مادر و علاقه خود را باعث انتخاب این راه عنوان کرد و گفت:هم نشینی باقرآن، آرامش ویک احساس بسیارخوبی به انسان می دهد و هنگام قرآن خواندن، فرد با خود می اندیشد در آن مکان هیچکس به جز خدا،قرآن و خودش حضور ندارد.

رضایی گفت :یک فرد روشندل به دلیل اینکه نمی تواند ببیند،هنگامی قرآن می خواند  تمام حواس و تمرکزش جذب قرآن خواندنش می شود.
وی به مقام هایی که در مسابقات مختلف استانی و ملی کسب کرده اشاره کرد و گفت: تاکنون در مسابقات مختلف قرانی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور برگزار شده است توانسته ام مقام های مختلفی را از ان خود کنم.



این حافظ قرآن بیان کرد: سعی می کنم تاجایی که می توانم هم کلاسی ها واطرافیانم را تشویق و از فواید انس با قرآن را برای آنها بیان کنم.
وی به دیگر قابلیت هایش اشاره کرد و گفت:علاوه براینکه قرآن حفظ می کنم تاالان در درسهایم نیز موفق بودم.
و توانستم به نحو مطلوبی از روی قرآن بریلی که برای نابینایان چاپ شده و نوارهای صوتی قرآنی که وجود دارد قرآن را حفظ کنم.
رضایی در آخر گفت : آرزوی من این بود که بتوانم قرآن را حفظ کنم و اینکه یک فرد موفقی درجامعه باشم که خدا رو شکر توانستم به آن ها برسم.
انتهای پیام/دانا
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 437412
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *