۰
رييس اتاق اصناف و انجمن حمايت از زندانيان خاش؛

اعطای مرخصی عيدانه به زندانیان خاشي/ توزيع سبد موادغذايي و اهداء كارت هديه يك ميليون ريالي بين زندانيان

رييس اتاق اصناف و انجمن حمايت از زندانيان شهرستان خاش گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه زندانیان واجدالشرایط می توانند در ایام نوروز به مدت ۱۵ روز به مرخصی بروند.
اعطای مرخصی عيدانه به زندانیان خاشي/ توزيع سبد موادغذايي و اهداء كارت هديه يك ميليون ريالي بين زندانيان
نوراحمد هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به مناسبت فرارسيدن سال نو هجری شمسی و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانيان در كنار خانواده و به منظور نيل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانيان و نيز برقراری روابط عاطفی بين زندانيان و اعضای خانواده آن ها، کلیه زندانیان جرائم غیرخشن و سرقت زندان خاش با هماهنگی و مجوز دادستان از 20 اسفند لغایت 5 فروردین به مرخصی می روند.
 
وي بيان كرد: زندانیانی که از حسن اخلاق و رفتار در زندان برخوردار بودند امکان تمدید مرخصی آنان به مدت 15 روز تا ۲۰ فروردین نیز وجود دارد.
 
هاشمزهي با بيان اينكه مرخصی ایام سال نو شامل زندانیان جرائم سخت از جمله سارقان نیست، تصريح كرد: به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان خاش در طول سال 3 بار سبد کالای مواد غذایی شامل گوشت مرغ، قند، حبوبات، برنج و روغن به ارزش ريالي هر سبد كالا 2 ميليون ريال اهداء مي شود.
 
وي افزود: به مناسبت عيد نوروز در 25 اسفندماه سال جاري به خانواده هاي زندانيان تحت پوشش انجمن حمايت از زندانيان خاش سبد كالاي مواد غذايي به همراه كارت هديه يك ميليون ريالي اهداء خواهد شد.
 
هاشمزهي اظهار كرد: علاوه بر كمك هاي نقدي به خانواده هاي زندانيان خاشي، در ابتداي شروع سال تحصيلي به كليه فرزندان آنان مانتو، كيف، كفش و لوازم التحرير از سوي انجمن حمايت از زندانيان خاش اهداء شده است.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 437446
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *