برخی مدارس به تعطیلات رفتند؛ آموزش و پرورش در پی تعطیل کردن!

24 اسفند 1395 ساعت 8:06

در حالی که برخی مدارس کشور به صورت مستقل اقدام به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی خود در سال جاری کرده و به استقبال ایام نوروز رفته‌اند، آموزش و پرورش هنوز اندر خم تعیین زمان تعطیلی مدارس است.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،موضوع زمان تعطیل شدن مدارس در آستانه سال جدید به یکی از موضوعات مبتلابه این روزهای دانش‌آموزان و معلمان تبدیل شده است.
در این فرایند آموزش و پرورش بر فعالیت آموزشی مدارس کشور تا آخرین روزهای سال تاکید دارد، اما نکته قابل توجه و تعمق در این خصوص، اظهارات متناقض مسئولان این وزارتخانه در اعلام زمان رسمی تعطیل شدن مدارس کشور است.
در این راستا، روز گذشته یکی از مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارس از روز چهارشنبه 26 اسفند خبر داد، اما بعد از ساعتی،  این موضوع، تکذیب شد و عنوان شد که اشتباه در اعلام زمان تعطیلی مدارس صورت گرفته است و همچنین مسئول دیگری از همین مجموعه، زمان تعطیل شدن مدارس را 28 اسفند ماه اعلام کرد.
این در حالی است که در این گیر و دار تأیید و تکذیب زمان تعطیل شدن مدارس از سوی آموزش و پرورش، برخی مدارس به صورت مستقل چند روزی است که فعالیت آموزشی خود را تعطیل کرده و تعدادی دیگر نیز از فردا فعالیت‌های آموزشی خود را پایان یافته اعلام کرده‌اند و به پیشواز سال جدید رفته‌اند. البته در این میان برخی دانش‌آموزان و خانواده‌ها نیز زودتر از آغاز تعطیلات، به تعطیلات رفته‌اند و فرزندان‌شان نیز به تبع والدین، به جای مدرسه به مسافرت رفتند.
والدین یکی از دانش‌آموزان تهرانی به خبرنگار فارس گفت: معلم فرزندم به دانش‌آموزان کلاس گفته است که مدارس دایر هستند ولی درسی داده نمی‌شود و آمدن به مدرسه به دلخواه خودتان است.
یکی از معلمان تهرانی نیز اظهار داشت: روز شنبه به مدرسه رفتم و تنها 2 دانش‌آموز در کلاس حضور داشتند و مابقی دانش‌آموزان به مدرسه نیامده‌ بودند. 
حالا در این شرایط، حکایت ناهماهنگی مسئولان وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن بلاتکلیفی دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها، این روزها نُقل محافل آموزشی و خانوادگی شده است و آنها را در برزخ و بلاتکلیفی رفتن یا نرفتن به مدرسه قرار داده است.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437452

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437452/برخی-مدارس-تعطیلات-رفتند-آموزش-پرورش-پی-تعطیل-کردن

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir