۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

جنايات فجيع استكبارجهاني تمامي ندارد/ مسئولان به فكر ريشه كني فقر و معشيت مردم باشند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: جنايات فجيع استكبارجهاني تمامي ندارد و آمريكا هرگز قابل بخشش نيست و شعار مرگ بر آمريكا هيچوقت حذف نخواهد شد.
جنايات فجيع استكبارجهاني تمامي ندارد/ مسئولان به فكر ريشه كني فقر و معشيت مردم باشند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: فرد مومن بايد هميشه به فكر آخرت باشد و صدقه مي تواند ذخيره اجسان براي آخرت باشد و راه رسيدن به تقواي الهي و رستگاري را همواره مي كند.
 
وي با بيان اينكه غيبت از گناهان كبيره است، تصريح كرد: فرد مومن بايد براي رسيدن به سعادت و خوشبختي تعلقات دنيايي را از خود دور كند تا فشارهاي قبر و گرفتاري هاي آخرت را كاهش دهد و مومنان بايد مقابل  بسياري از مشكلات و مصيبت هاي اين دنيا فاني و گذرا مقاومت و ايستادگي و بر پروردگار جهانيان توكل كنند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه در آستانه فرارسيدن سال نو قرار داريم، گفت: آمدن بهار به نوعي نمايش قيامت است و در اين ايام همان طور كه به فكر معشيت و تفريح خويش هستيم بايد يادي هم از مستمندان، فقرا و نيازمندان بكنيم و به اين قشر مظلوم و محروم جامعه كمك كنيم.
 
وي ادامه داد: در آستانه سال نو اگر در ميان آشنايان و طواف كدورتي وجود دارد بايد با يكديگر آشتي و صلح كنند و همانطور كه خانه تكاني داريم بايد خانه تكاني دل را هم انجام دهيم و اگر شخصي گرفتار و بدهكار است بايد از يكديگر طلب حلاليت و مغفرت كنند تا سالي نيك و خوب داشته باشند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه در سال آينده انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر را در پيش داريم، تصريح كرد: بايد همه شهروندان خاشي همانند هميشه با حضوري حداكثري و گسترده در اين انتخابات شركت كنند و با حضور عظيم خود در پاي صندوق هاي راي مشت محكمي بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام بزنند و افرادي را انتخاب كنند تا در همه ابعاد مفيد باشند.
 
وي بيان كرد: رهبر معظم انقلاب سال جديد را به نامي نيكو و همراه بركتي وافر به زودي نامگذاري مي كنند و همواره اين نامگذاري و بيانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب براي همگان مفيد و سبب پايداري نظام مي شود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به 29 اسفندسالروز ميلاد امام راحل، گفت: امام خميني(ره) عظمتي بسيار بزرگ براي نظام و انقلاب ايجاد كرد كه بر همگان آشكار و نمايان است.
 
وي ادامه داد:  انقلاب شكوهمند ايران اسلامي آنچنان زلزله اي در خاورميانه ايجاد كرد كه همه كشورها را لرزاند و همگان بايد با تمام توان اين انقلاب را حفظ كنند و قدر آن را بدانند تا آسيبي وارد نشود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به 29 اسفند سالروز ملي شدن صنعت نفت، اظهار كرد: دكتر مصدق با كمك شخصيت هاي بزرگي همچون آيت الله كاشاني توانستند نفت را از چنگال بيگانگان و انگليسي ها بيرون كنند و اجازه نفوذ به بيگانگان را ندهند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 437586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *