۰
رييس اداره ورزش و جوانان خاش:

ورزش، نقش بسيار مهمي در تندرستي و ارتقاي سطح سلامت بانوان جامعه دارد/ برگزاري برنامه هاي مختلف ورزشي به مناسبت روز زن در خاش + تصاوير

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: ورزش، نقش بسيار مهمي در تندرستي و ارتقاي سطح سلامت بانوان جامعه دارد و محيط هاي ورزشي يكي از بهترين اماكني است كه بانوان مي توانند در آن به سالم سازي جسم و روح خود بپردازند.
ورزش، نقش بسيار مهمي در تندرستي و ارتقاي سطح سلامت بانوان جامعه دارد/ برگزاري برنامه هاي مختلف ورزشي به مناسبت روز زن در خاش + تصاوير
عبدالغفور قلندرزهي در حاشيه برگزاري مسابقات مختلف ورزشي بانوان به مناسبت فرا رسيدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه نيمي از جمعيت فعال كشور قشر بانوان هستند، اظهار كرد: بايد به قشر بانوان در مسئله ورزش توجه و اهميت بسيار زيادي شود چرا كه ورزش در سلامت روح و جسم آن ها تاثيربسزايي دارد.
 
وي بيان كرد: موثرترين اثر ورزش در اختلالات روحي و رواني، پيشگيري از بروز اختلالات است و داشتن آمادگي جسماني و فعاليت هاي ورزشي بهترين وسيله جهت رويارويي با افسردگي و ساير اختلالات است.
 
قلندرزهي تصريح كرد: محيط هاي ورزشي يكي از بهترين اماكني است كه بانوان مي توانند در آن به سالم سازي جسم و روح خود بپردازند و متناسب با توانايي خود به انجام حركات ورزشي در رشته هاي مختلف مشغول شوند.
 
وي با اشاره به برگزاري مسابقات مختلف ورزشي براي بانوان خاشي به مناسبت فرا رسيدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: هدف از برگزاري اين مسابقات استعداديابي و تشويق بانوان به انجام حركات ورزشي است.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش ادامه داد: به مناسبت روز زن مسابقات، همایش پیاده روی خانوادگی  بانوان خاشی به طول 3 كيلومتر در محل جاده سلامت برگزار و به قيد قرعه به 20 بانوي برتر اين همايش جوايزي اهداء شد.
 
وي افزود: همچنين  به همين مناسبت، مسابقات واليبال بين تيم هاي بخشداري مركزي و اداره ورزش و جوانان برگزار كه در پايان اين مسابقات تيم اداره ورزش و جوانان خاش با نتيجه دو بر يك پيروز ميدان شد.
 
قلندرزهي خاطرنشان كرد: به مناسب ولادت بانوي دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، جشنواره غذاهاي بومي و محلي برگزار كه در پايان اين جشنوازه  به ده بانوي كه غذاهاي خوشمزه و بهتري تهيه كرده بودند جوايزي اهداء شد.
 
وي اذعان كرد: مسابقات بازي هاي بومي و محلي مانند هفت سنگ، دارت و طناب كشي به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن بين بانوان ورزشكار خاشي برگزار كه در پايان به زينب ريگي، سارا بيجار، سميرا هاشمزهي، بگم غلام پور، سميرا جمشيدزهي، ناهيد پژوهيده، منيره جمشيدزهي، افسانه جمشيدزهي، ناهيد سهراب زهي و فاطمه رضوي كه توانستند مقام هاي برتر را كسب كنند جوايزي اهداء شد.
 
رييس اداره ورزش و جوانان خاش با بيان اينكه توجه به امر ورزش بانوان بسيار ضروري و مهم است، اظهار كرد: بانوان شهرستان خاش با حضور در مسابقات مختلف كشوري و استاني ثابت كردند كه مي توانند همگام و همراه آقايان خاشي در مسابقات ورزشي حضوري درخشان داشته باشند و در بعضي از زمينه ها حتي بهتر از ورزشكاران ساير شهرها و استان ها نيز عمل كردند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 437587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *