۰

تاکید علمای اهل سنت بر اهمیت شرکت در انتخابات/ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی بر ضرورت دور شدن از قوم گرایی در انتخابات شوراها تاکید کرد

علمای اهل سنت کشور در آئین ختم کتاب صحیح بخاری و جشن فارغ التحصیلی طلاب جامعه اسلامی مدینه العلوم اهل سنت خاش بر اهمیت شرکت پرشور در انتخابات و حمایت از افراد نخبه و توانمند و دلسوز برای انجام خدمت تاکید کردند.
تاکید علمای اهل سنت بر اهمیت شرکت در انتخابات/ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی بر ضرورت دور شدن از قوم گرایی در انتخابات شوراها تاکید کرد
به گزارش تفتان ما، امام جمعه اهل سنت زاهدان در این آئین گفت: شرکت کردن در انتخابات و فراهم کردن زمینه برای خدمت کردن افراد شایسته باید مورد اقشار جامعه باشد.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی بر ضرورت دور شدن از قوم گرایی در انتخابات شوراها تاکید کرد و افزود: انتخاب فرصتی ارزشمند برای نمایش انسجام و همدلی مردم است.

دکتر ابراهیم اسماعیلی از چهره های شاخص اهل سنت جنوب کشور و منطقه سیریک استان هرمزگان نیز اظهار کرد: انتخابات یک مبحث مهم برای تعیین سرنوشت بوده لذا اهل سنت بر حسب وظیفه خود در این عرصه پرشور حاضر شوند.

وی افزود: تاکید علما و بزرگان اهل سنت همواره بر همین بوده که مردم در انتخابات بصورت گسترده حضور پیدا کنند زیرا از این طریق اتحاد و همبستگی آنها نمایش داده می شود و قطعا حضور حماسی مردم در انتخابات زمینه ساز توسعه و رشد و آبادانی کشور می شود و دشمنان را از رسیدن به اهداف شان ناکام می کند.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش مشارکت و حضور یکپارچه اقشار جامعه در انتخابات را اصلی مهم برای نمایش انسجام مردم عنوان کرد و گفت: تلاش برای حمایت از افراد توانمند و دلسوز و نخبه و با تجربه قطعا در جامعه گره گشا در امور بوده و نشاط و امید را به جامعه تزریق می کند.
آیین ختم کتاب صحیح بخاری و جشن دانش آموختگی 45 طلبه و 73 فاضله و نیز ختم دوره 11 روزه ترجمعه و تفسیر خلاصه القرآن فروردین 96 از عصر روز جمعه در مسجد جامع الخلیل شروع و تا ظهر امروز با حضور گسترده علما و اقشار مختلف مردم خاش و استان و شهرهای کشور در مسجد جامع الخلیل برگزار گردید.
انتهای پیام/
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 437600
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *