۰
فرمانده تيپ ۲۸۸ مستقل زرهي شهرستان خاش:

ایجاد روحیه خوداتکایی از مهمترين دستاوردهاي ارتش پس از انقلاب است/ ارتش در اوج اقتدار و آمادگي رزمي و دفاعي خود قرار دارد

فرمانده تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش گفت: ایجاد روحیه خوداتکایی از مهمترين دستاوردهاي ارتش پس از انقلاب است و نیروهای ارتشی در عرصه‌های مختلف با حضور چشمگیر خود حامی انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند.
ایجاد روحیه خوداتکایی از مهمترين دستاوردهاي ارتش پس از انقلاب است/ ارتش در اوج اقتدار و آمادگي رزمي و دفاعي خود قرار دارد
به گزارش تفتان ما، سرهنگ خدامراد سرگزي در مراسم روز ارتش و رژه نیروهای مسلح در خاش،  اظهار كرد: 29 فروردين سال 1358 روز ارتش نامگذاري شده و دلاور مردان نیروی زمینی ارتش همیشه فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا را نصب‎العین خود قرار داده و با آمادگی و چابکی فراوان برای حضور و فعالیت در هر عرصه‎ای آماده است.
 
وي بيان كرد: امروز نیروهای مسلح ما با سه پشتوانه ولایت، مردمی و اعتقادی آمادگی دارند در هر ماموریت اوج وفاداری خودشان را به نظام اسلامی نشان دهند و در شهرستان خاش نیز تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی آماده مقابله با هرگونه شرارت و تهدید بدخواهان هستند.
 
سرهنگ سرگزي خاطرنشان كرد: ارتش در رزمایش‎های مختلف آمادگی و توان خود را آزموده و بیشتر از آنچه که دشمن در فکر خود آن را پرورش می‌دهد آماده و چالاک با در اختیار داشتن انواع تجهیزات و توان گوش به فرمان رهبر و فرمانده خود آماده نبرد با هر نوع متجاوزی است.
 
وي با بيان اينكه در آن ایام ارتش ما وابسته به یک نظام دیکتاتوری بود، گفت: به تبع نظام طاغوت همه دستورات خود را از کشورهای بیگانه می‌گرفت و به شکل غیر‌مستقل و وابسته اداره می‌شد.
 

 
وي تصريح كرد: ما اگر به ایام قبل از پیروزی انقلاب برگردیم، به خوبی مشاهده می‌کنیم که ما یک ارتش شاهنشاهی وابسته با آموزش و تجهیزات شبیه به غربی‌ها و آمریکایی‌ها داشتیم، به طوری که برای ارتش ما مستشاران نظامی آمریکایی تصمیم‌گیری کرده و این عرصه را مدیریت می‌کردند.
 
* نيروهاي ارتشي در جنگ هشت ساله دفاع مقدس كارنامه درخشاني از خود به يادگار گذاشتند
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نيز در ادامه اين مراسم، اظهار كرد: نیروهای ارتشی در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار تمام در عرصه حاضر شدند و با رشادت و فداکاری کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند.
 
علی اصغر جمشید نژاد بيان كرد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با بهره‌گیری از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای متعهد و به‌کارگیری تجهیزات نوین ساخت جوانان برومند ایرانی، در اوج اقتدار و آمادگی رزمی است.
 
وي با بيان اينكه نیروهای ارتشی در عرصه‌های مختلف با حضور چشمگیر خود حامی انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نقش اساسی را ایفا کرد.
 

 
وي خاطرنشان كرد: دفاع‌مقدس ثابت کرد که استکبار با تمامی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی در صحنه نبرد با ایران وارد شده و افرادی مثل صدام دست‌نشانده و دشمن ظاهری بودند.
 
جمشيدنژاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از نخستین روز پیروزی با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان اسلام و انقلاب در داخل و خارج روبه‌رو بوده که به دلایل متعددی هیچ یک از این دسیسه‌ها، استقامت مردم ما را نشکست.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در پایان این مراسم نیروهای نظامی مستقر در شهرستان خاش به اجرای رژه پیاده و خودرویی پرداختند.
 

انتهاي پيام/
 
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 437805
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *