۰

افتتاح 140 مرکز اورژانس خدمات اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر

قائم مقام و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال شاهد افتتاح 140 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر در کشور خواهیم بود که اولین آنها در شهرستان مهرستان افتتاح شد.
افتتاح 140 مرکز اورژانس خدمات اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در مهرستان اظهار کرد: امروز به یومن عید بزرگ مبعث توفیقی حاصل شد تا شاهد افتتاح پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستان مهرستان باشیم.
قائم مقام و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور افزود: مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان مهرستان با هدف ارائه خدمات در حوزه اجتماعی  به شهروندان افتتاح شد.
این مسؤول ادامه داد: خدماتی که ارائه می‌کنیم مداخله در بحران‌های اجتماعی؛ حضور سیار در مناطقی که احتمال بروز بحران وجود دارد  پاسخگویی تلفنی با شماره  تلفن 123 به مواردی که شهروندان عزیز نیاز به مشاوره در مسائل اجتماعی خود دارند و همچنین در مراکز محرومی که کم بر خوردار هستند باعنوان مداخلات اجتماعی وارد کار می‌شویم.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات در این اورژانس رایگان است، خاطرنشان کرد: تعداد 5 نفر از نیروهای بومی در این مرکز به کارگیری شده است که امیداریم منشاء خدمات خوبی برای شهروندان مهرستان باشد.
وی افزود: سازمان بهزیستی کشور این افتخار را دارد که خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه ای که انجام شده ، ارتقاء چشمگیر مستمر بگیری از محل هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده شده است.
پورشبانان تصریح کرد: امسال شاهد افتتاح 140 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر در کشور خواهیم بود که اولین آنها در شهرستان مهرستان افتتاح شد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 437929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *