۰

چتر طرح تحول سلامت بر سر بیماران مبتلا به سرطان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، عنوان کرد: حمایت‌های وزارت بهداشت با اجرای طرح تحول سلامت و رسیدگی به وضعیت بیماران، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
چتر طرح تحول سلامت بر سر بیماران مبتلا به سرطان
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما،طیبه سیاوشی‌ شاه‌عنایتی افزود: با توجه به این‌که آمار مبتلایان به سرطان در کشور ما رو به افزایش است، توجه به این بیمارانبسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه طرح تحول سلامت در خصوص شیمی درمانی و رادیوتراپی تا جایی که توانسته به نحو مطلوب این خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی ارائه کرده است.
 
وی گفت: اجرای طرح تحول سلامت گامی مهم در رفع مشکلات مردم به خصوص مناطق محروم برداشته است، اما رفع مشکلات بهداشت و درمان در همه نقاط کشور نیاز به بودجه زیادی دارد  که امید است در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی این مشکل حل شود.
 
سیاوشی‌شاه‌عنایتی اظهار کرد: طرح تحول سلامت اگرچه توانسته تا حدودی مشکلات درمانی مردم را حل کند و علاوه بر قشر متوسط جامعه، مردم مناطق محروم را نیز از دستاوردهای آن بهره‌مند سازد، اما هنوز هم به دلیل نبودن بیمارستان‌ها در مناطق محروم، این مردم امکان استفاده از خدمات دولتی در بیمارستان نزدیک به محل سکونت خود را ندارند و از لحاظ مالی هزینه های آنان چندان کاهش نیافته است، که امیدواریم با رفع مشکلات مالی واتخاذ تدابیر مناسب بتوان این خدمات را به نحو مطلوب‌تر به مردم مناطق محروم ارائه داد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به این که بیمارستان‌های دولتی نسبت به قبل خدمات بیشتری به بیماران می دهد، کاملا مشهود است که مردم با برنامه‌های طرح تحول سلامت توانستند از رفاه بهداشتی درمانی نسبی برخوردار شوند.   منبع: توریسم آنلاین   انتهای پیام/  
   

فارس
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 438297
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *