۰

به یاد جوانانی که جانشان را برای وطن دادند

روزی عده ای از جوانان همین خاک از جان خود گذاشتند تا امروز ما جوانی کنیم.
به یاد جوانانی که جانشان را برای وطن دادند
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از  ازناو ، ولادت حضرت علی اکبر (ع) بهانه است تا به یاد بیاوریم رشادت های این جوان رشید دشت کربلا را و این روز فرصتی مناسب بود تادریابیم که روزی جوانانی از همین خطه از زیر قرآن های مادران خود عازم جبهه ها شدند.
به یاد بیاوریم که برای عزت این کشور، جوانان در کنار امام جنگیدند و اکنون همین جوانان بیکارند.
به یاد بیاوریم که جوانان این کشور سخت تر از روز های سخت امروز را در هشت سال دفاع مقدس در زیر موشک ها وبمب های دشمنان و متحدان خارجی تحمل کردند و چه زیبا به عشق رهبر و ملتشان و رهایی از چنگال دشمنان  از جان گذشتند.

مسئولین و آنهایی که فکر و دغدغه جوانان را در سر دارند ولی هنوز قدمی برای جوانان برنداشته شده بدانند که جوان های دیروز ما کانال تلگرامی نداشتند و در کانال ها و خاکریز ها با ترکش ها داغ و قطع دست و پا و تشنه جان سپردند .
روی سخنم با شما مسئولین است شماست ، جوانان  به علت بیکاری ، نبود شغل، نبود درآمد  روی مهاجرت از دیارشان دارند .
دیاری که روزی پدران در کنار فرزندان در یک زمین برای معاش خانواده تلاش می کردند اکنون زمین های روستایی را با هدف پیدا کردن شغل با سختی های حاشیه نشینی شهرهای بزرگ عوض کردند .
جای دوری نمی رویم درهمین خیابان های خلخال ، با یک پرسش چند جواب خواهید گرفت: در طول کمتر از دو ماه 10 تا 15 جوان مغازه های خود را به علت نبود درآمد و عدم توان اجاره بهای مغازه و فشارهای مضاربه های بانکی و عدم پرداخت اقساط تعطیل کردند.
 به حرمت جوانانی که خونشان را دفاع از وطن ریختند ، خودمان باشیم به قول قدیمی ها کج بشینیم وراست حرف بزنیم  به داد جوانان برسید.
 
یادداشت : سید مصطفی مرادخانی
 انتهای پیام /
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 438488
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *