۰

خبر حمایت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت از روحانی را تکذیب کرد

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه تلاش همه باید در راستای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باشد، گفت: خبر حمایت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت از روحانی صحت ندارد.
خبر حمایت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت از روحانی را تکذیب کرد
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،شهلا میرگلوبیات ،  اظهار داشت: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت بعنوان زیرمجموعه مجمع خیرین سلامت کشور طی مدت فعالیت کوتاه خود توانسته موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیری به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل زنان در عرصه سلامت کسب نماید و امیدوارم بحول و قوه الهی در آینده نیز این توفیقات در سطوح بیشتری توسعه یابد.
وی افزود: این شورا و اعضای شورای مشارکت‌های زنان در سراسر کشور همگام با مردم شریف و قدرشناس کشورمان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات 29 اردیبهشت در پای صندوق‌های رأی حاضر و در این حماسه ملی میهنی مشارکت می کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم با بیان اینکه خبر حمایت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت از روحانی صحت ندارد، عنوان کرد:با عنایت به فهرست متعدد منتشره نامزدها و امکان بهره برداری‌های انتخاباتی از نام مجمع یا شورای مشارکت‌های زنان این مجمع تأکید مینماید که شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت کشور بر اساس اساسنامه سازمانی مردم نهاد ،غیر انتفاعی و غیر سیاسی است و مطلقاً از هیچ گروه و یا نامزد انتخاباتی جانبداری نمی کند.
وی با بیان اینکه این شورا با تمام توان در راستای مشارکت حداکثری تلاش می کند، بیان کرد:دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، حاج آقای نیری نیز یک ماه قبل با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه مجامع استانی و شهرستانی تأکید نمودند که اعضای مجامع مذکور ضمن حضور در پای صندوق‌های رأی از هیچ کاندیدای انتخاباتی حمایت و یا جانبداری نکنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 438640
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *