۰

اولین گروه مدافعان حرم از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) کار عمرانی خود را آغاز کرد

گروه جهادی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) تهران همزمان با دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری فعالیت‌های عمرانی و خدمت رسانی به مردم جنگ زده سوری را با هماهنگی فرماندهان و مسئولان ذی‌ر‌بط خود آغاز کرد.
اولین گروه مدافعان حرم از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) کار عمرانی خود را آغاز کرد
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

گروه جهادی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) تهران همزمان با دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست های تکفیری فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی به مردم جنگ زده سوری را با هماهنگی فرماندهان و مسئولان ذیربط خود آغاز کرد.
این گروه جهادی که به نام شهید مدافع حرم حاج رضا فرزانه متبرک شده است فعالیت‌های خود را در روستاهای شرق حلب با حضور داوطلبانه متخصصینی از رشته های مختلف چون: پزشک، روحانی، استاد دانشگاه، مهندسان و افراد دیگر در قالب تیم های پزشکی، فرهنگی و عمرانی آغاز کرد.
این افراد علاوه بر انجام ماموریت اصلی خود (دفاع از حرم) توانسته در یک فعالیت ویژه جهادی با حضور در روستاهای تازه آزاد شده از اشغال تکفیری داعش و دارای جمعیت در شرق حلب با امکانات محدودی که در اختیار داشته اقدامات قابل توجهی را از جمله: ویزیت بیماران و تامین داروهای مورد نیاز آنها، برگزاری برنامه های قرآنی، ورزشی و مسابقات شاد و مفرح بین کودکان و نوجوانان و کارهای مهندسی و عمرانی نسبت به ترمیم بخش های آسیب دیده ساختمان های مدارس و مساجد با هدف فعال سازی
مجدد آنها بپردازد.
از دیگر فعالیت‌های این گروه جمع آوری و انهدام مهمات و گلوله های عمل نکرده ناشی از جنگ از منازل، مزارع و زمین های کشاورزی توسط نیروهای متخصص است.
مدافعان حرم جهادی با روحیه شاد و پر امید و با نشاط مردم دلخسته از جنگ را نیز با خود در آبادانی سرزمین شان همراه کردند و شور خاصی را بین جوانان سوری برای ادامه روند این فعالیت ها برپا کردند.
مردم جنگزده وقتی این روحیه ایثارگری مدافعان حرم را می بینند علی رغم اینکه دستشان خالی است اما سعی می‌کنند با آنچه در خانه شان پیدا می‌شود از آن پذیرایی کنند تا بدین شکل محبت خودرا به آنها ابراز کنند.
بچه ها با تعمیر مدرسه شان با شوق خاصی به مدرسه می روند و ساخت مسجدی که توسط تروریست ها تخریب شده آنقدر دل اهالی را شاد کرده که در کنار مدافعان علی رغم مذهب متفاوت به نماز می ایستند تا نشان دهند دشمنان اسلام ناب نتوانسته اند وحدت و همدلی مسلمانان واقعی را از بین ببرند.

مدافعان حرم هنگام کار عمرانی

ساخت مسجدی که تکفیری ها خراب کرده بودند توسط مدافعان حرم


نماز جماعت مدافعان حرم و اهالی سنی مذهب شرق حلب

کودکی که بعد از ساخت مدرسه آماده درس خواندن شده است

نور امید در چشمان تنها بازمانده یک خانواده سوری در جنگ اخیر



مدافعان حرم در جمع فرزندان سوری

غذایی که روستاییان علی رغم تنگ دستی با مهر خود برای مدافعان حرم آماده کرده اند
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 438746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *