۰
تفتان ما گزارش مي دهد؛

علماء شهرستان خاش نيز به پای صندوق های رای رفتند/ روحانيون: حضور گسترده ملت در انتخابات دشمن را ناامید کرد

علماء و روحانيون تشيع و تسنن شهرستان خاش نیز در کنار مردم پای صندوق های رای حاضر شدند و راي خود را در صندوق انداختند.
علماء شهرستان خاش نيز به پای صندوق های رای رفتند/ روحانيون: حضور گسترده ملت در انتخابات دشمن را ناامید کرد
به گزارش تفتان ما، علماء تشیع و تسنن شهرستان خاش در گفت و گوهای مختلف در حاشيه انداختن راي خود، نسبت به حضور پرشور در پای صندوق های رای و رقم زدن حماسه ای بی بدیل در پرونده تاریخ اسلامی مطالبي را عنوان كردند.
 
* انتخابات ریاست جمهوری یکی از حساس ترین انتخابات در هر کشور محسوب می شود
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در حاشيه انداختن راي خود در صندوق، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از حساس ترین انتخابات در هر کشور محسوب می شود و امروز وقت آن رسیده بود تا مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای سرنوشت کشور را به بهترین شکل تعیین کنند و آینده ای به روشنی آب، برای ایران اسلامی ترسیم کنند.
 
مولوي محمدعلي شهنوازي حضور مردم در پای صندوق های رای را برای استقلال کشور مهم دانست و بيان كرد: امروز شاهد حضور مردم انقلابی در پای صندوق های رای در سراسر کشور هستیم چرا که مردم می دانند این انقلاب به آنها آزادی بیان داده است و می توانند به طور مستقیم در سرنوشت کشور خود نقش افرینی کنند.
 

 
وی بیان كرد: دشمنان ما همواره در تلاش هستند تا مردم را نسبت به سرنوشت کشور خودشان بی تفاوت کنند و برای اینکه به هدف شوم خود برسند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند پس عدم حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای به دشمنان این جرات را می دهد که بر علیه نظام ما توطئه چینی کنند.
 
* عرصه انتخابات همان تجلی لبیک مردمی به ندای بت شکن تاریخ خمینی کبیر است
امام جمعه مسجد حنفاء اهل سنت شهرستان خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: عرصه انتخابات همان تجلی لبیک مردمی به ندای بت شکن تاریخ خمینی کبیر است و امروزه مردم با بصیرت و اندیشه مقام معظم رهبری توانسته اند در اوج قله های افتخار در برابر ابر قدرت ها بایستند.
 
مولوي عبدالستار حسين بر با بیان اینکه مردم حماسی ایران نسبت به سرنوشت کشور خود احساس تکلیف می کنند، افزود:    حضور مردم در پای صندوق های رای یاس و نا امیدی دشمنان را در پی خواهد داشت چرا که حضور پرشور مردم در این امر سرنوشت ساز امنیت کشور را به نمایش خواهد گذاشت.
 

 
وي اظهار کرد: ملت ایران و مردم ولایی شهرستان خاش همواره پاسدار خون شهدا در همه صحنه های مختلف کشور بوده اند و امروز نیز لبیک گویان با حضور پرشور خود به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی در امر سرنوشت ساز کشور خود شرکت كردند.
 
* حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای پاسداری از خون شهدا است
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را پاسداری از خون شهدا دانست و اظهار كرد:ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ  ﭘﺎﺳﺪﺍﺭﯼ ﺁﻥﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﻭ ﺧﻮﻥ ﺷﻬﺪﺍ اﺴﺖ ﻣﺮﺩﻡ بارها  ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ، ﺍﺧﻼﻕ ﻭ ﻋﻘﻼﻧﯿﺖ ﺍﺳﺖ. شرکت مردم در انتخابات باید ﮐﻢ ﺣﺎﺷﯿﻪ، ﺭﻭﺷﻦ و ﭘﺎﺳﺪﺍﺭ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻣﻠﯽ باشد. ما بیش از هر چیز  به حفظ وحدت نیاز داریم.  
 
مولوی یونس هاشمزهی بيان كرد: ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ آزاد ﻣﺼﺪﺍﻕ ﺑﺎﺭﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻻﺭﯼ ﺩﯾﻨﯽ است ﻣﺮﺩﻡ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺎ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ اینکه بیش از 38 سال ﺍﺯ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯽﮔﺬﺭﺩ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﭘﺎﯼ ﺻﻨﺪﻭﻕﻫﺎﯼ ﺭﺍﯼ حماسه سیاسی شگفت انگیزی را رقم خواهند زد.
 
* امروز به دنیا نشان داديم که ما تا پای جان برای اقتدار نظام در صحنه ایستاده ایم
امام جماعت مسجد المهدي(عج) در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: امروز ما  با ﺣﻀﻮﺭ ﺣﻤﺎﺳﯽ خود ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺑﺎر دیگر ﺩﺭ ﺻﺪﺭ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻗﺮﺍﺭ خواهیم گرفت به نحوی که ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮﺍﻥ ﺳﯿﺎﺳﯽ مات و ﺣﯿﺮﺕ ﺯﺩﻩ خواهند شد و به دنیا نشان داديم که ما تا پای جان برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه بین الملی و ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﺍﻧﻪ ایستاده ایم.
 
حجت الاسلام سيد ابراهيم طباطبايي با بیان اینکه 29 اردیبهشت صحنه امتحان الهی مردم و مسئولان است، عنوان کرد: مردم بصیر شهرستان خاش با تاسی به فرمایشات رهبری در پای صندوق های رای حضور به هم رساندند و بار ديگر مردم ایران پيروزي بزرگي را رقم زدند و نتیجه انتخابات هر چه که باشد مردم پیروز آن خواهند بود.
 

 
وی اظهار كرد: ما طلاب و روحانیون جدای از هر گونه وابستگی به گروه های سیاسی در پای صندوق های رای حضور يافتيم و تکلیف شرعی خود را با انتخاب فرد اصلح که با معیارهای رهبری مطابقت دارد انتخاب كرديم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 438753
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *