۰

خودکشی 12 دانش‌‌آموز هندی بعد از ناکامی در امتحانات

12 دانش‌‌آموز هندی در 3 روز گذشته با دیدن نتیجه امتحانات خود، اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست دادند.
خودکشی 12 دانش‌‌آموز هندی بعد از ناکامی در امتحانات
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،در  3 روز گذشته 12 دانش‌‌آموز هندی با دیدن نتیجه امتحانات، اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داده‌اند. 
فشارهای والدین و مهم شدن ورود به دانشگاه، موجب افزایش سطح تحصیلی دانش‌آموزان در کشور هند شده تا آنها بتوانند با یادگیری مطالب مورد نیاز، سطح رضایت‌بخشی را برای ورود به دانشگاه را کسب کنند. 
به گزارش پلیس هندوستان، اکثر خودکشی‌های این 3 روز دانش‌آموزان با حلق‌آویز کردن خودشان در خانه‌شان بوده است، چند مورد هم داروی سمی مصرف کرده‌ بودند؛ نکته قابل تأمل این خودکشی‌های زنجیره‌ای، خودکشی یک برادر و خواهر بوده که در روز شنبه رخ داد. 
فشارهای والدین برای ورود فرزندانشان به دانشگاه و طی کردن مراحل تحصیلی برای به دست آوردن شغلی مناسب کار را به جایی رسانده که دانش‌آموزان در بدو کنکور، اگر نتایج دلخواه خود را در امتحانات کسب نکنند، خودکشی را به عنوان آخرین راه برای خود انتخاب می‌کنند. 
در طول 5 سال گذشته بیش از 70 دانش‌آموز در بدو  ورود به دانشگاه، به علت شکست در آزمون‌های رقابتی ورود به دانشگاه‌های پزشکی و مهندسی به زندگی خود پایان داده‌اند. 
افزایش جمعیت، روند صعودی بیکاری، افزایش فقر و ناتوانی خانواده‌ها برای تأمین بار مالی خانواده و گسترش روز به روز حاشیه‌نشینی موجب شده تا تحصیل و اشتغال به یک کار مناسب اولویت اول خانواده‌ها برای فرزندانشان باشد؛ این در حالیست که فشار آنها بر روی فرزندان موجب پایان دادن آنها به زندگی‌شان شده است. 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 438875
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *