۰

اولویت اول برای شهرداری تهران محسن هاشمی و پس از آن عبدالعلی زاده است/مهرعلیزاده می تواند به شهردار کمک کند

مجید محتشمی گفت: نظر ما ابتدا روی آقای محسن هاشمی و پس از آن روی آقای عبدالعلی‌زاده است و باید با مشورت فردی را انتخاب کنیم که دارای تخصص، تقوا و مدیریت باشد.
اولویت اول برای شهرداری تهران محسن هاشمی و پس از آن عبدالعلی زاده است/مهرعلیزاده می تواند به شهردار کمک کند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی  در خصوص بحث انتخاب یا عدم انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران اظهار داشت: محسن هاشمی با توجه به تجربه و سابقه کاری خوبی که دارد، شایسته تصدی سمت شهرداری تهران است.
 
وی افزود: افراد دیگری از جمله آقای عبدالعلی‌زاده و آقای مهرعلیزاده هم مطرح می‌شوند که به اعتقاد من حتی خود آقای عبدالعلی‌زاده هم می‌تواند از کاندیداهای مورد عنایت باشد و با توجه به شناخت خوبی که نسبت به شهر تهران دارد با نگاه متخصصانه وارد شهرداری می‌شود.
 
دبیر کل حزب آزادی ادامه داد: آقای مهر علیزاده بیشتر در حوزه‌های ورزشی کشور فعالیت داشته و می‌تواند در سایر حوزه‌ها کمک شهردار تهران باشد.
 
محتشمی گفت: در مجموع نظر ما ابتدا روی آقای محسن هاشمی و پس از آن روی آقای عبدالعلی‌زاده است و باید با مشورت فردی را انتخاب کنیم که دارای تخصص، تقوا و مدیریت باشد.
 
وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال انتصاب جهانگیری به عنوان شهردار تهران عنوان کرد: بهتر است او در کسوت معاون اولی بماند و برای شهرداری تهران از سایر افراد استفاده شود.
 
دبیرکل حزب آزادی در خصوص اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه بر اساس میثاق نامه هیچ یک از اعضای لیست امید نباید انصراف دهند اظهار داشت: در این زمینه تصمیم بر این شده تا نشستی برگزار شود و به نوعی توافق انجام شود، چرا که برخی از اعضای اصلاح طلب راضی نیستند که حتی یک نفر از اصولگرایان وارد شورای شهر شود.
 
محتشمی در پایان متذکر شد: من به دوستان اصلاح طلب می گویم که اگر ما عملکرد مطلوبی در این دوره نداشته باشیم، چهار سال دیگر مردم باز هم انتخاب می‌کنند و همانطور که این دوره به لیست امید رغبت نشان دادند در دوره‌های بعد ممکن است به سایرین رغبت نشان دهند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 439155
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *