در راستاي اجرای طرح تشدید با فرآورده‌های نفتی قاچاق؛

باركج قاچاقچيان سوخت بازهم به مقصد نرسيد/ کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خاش

12 خرداد 1396 ساعت 12:50

فرمانده انتظامي شهرستان خاش از كشف و ضبط 15 هزار ليتر نفت سفيد از يك دستگاه تانكر در اين شهرستان خبر داد.


سرهنگ احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پي تشديد اقدامات انتظامي، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در در حال اجراي ايست و بازرسي و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه تانکر مشکوک شده و فرمان ایست را صادر کردند.
 
وی با بيان اينكه پس از توقف تانکر و بازرسی های انجام شده 15 هزار ليتر نفت سفيد کشف و ضبط شد، افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد راننده اين خودرو  قصد خروج سوخت هاي قاچاق را از مبادي مرزي استان را داشته كه خوشبختانه با هوشياري ماموران انتظامي دستگير شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني بيان كرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال كرد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
وي خاطرنشان كرد: استان سيستان و بلوچستان به دليل همجواري با دو كشور افغانستان و پاكستان همواره مورد توجه قاچاقچيان سوخت و كالا قرار داشته است.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش اذعان كرد: سودجويان بدون توجه به هدر رفت سرمايه هاي ملي اقدام به قاچاق موادسوختي از مرزهاي اين استان به كشورهاي همسايه مي كنند.
 
وي اظهار كرد: حضور مستمر و هميشگي ماموران نيروي انتظامي در محورهاي اصلي شهرستان خاش و همكاري مناسب دستگاه قضايي مسيرهاي موردنظر را به مكاني ناامن براي قاچاقچيان و سوداگران مرگ تبديل كرده و مردم شهرستان خاش نيز در امنيت كامل مشغول كارهاي روزمره خود هستند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 439287

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/439287/باركج-قاچاقچيان-سوخت-بازهم-مقصد-نرسيد-کشف-۱۵-هزار-لیتر-قاچاق-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir