۰

سپاه بازوی قدرتمند نظام و ولايت فقيه است/ دشمنان در مقابل عظمت و اقتدار سپاه پاسداران همواره احساس ضعف می کنند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: سپاه بازوی قدرتمند نظام و ولايت فقيه است و اين نهاد مردمي و انقلابي همواره در برابر توطئه‌های شوم دشمنان با عزمي راسخ و محكم ايستاده است.
سپاه بازوی قدرتمند نظام و ولايت فقيه است/ دشمنان در مقابل عظمت و اقتدار سپاه پاسداران همواره احساس ضعف می کنند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در ديدار با كاركنان ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش به مناسبت ايام رحلت امام خميني(ره) و قيام 15 خرداد، اظهار كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي چندين بار نقشه هاي شوم دشمنان و شياطين را خنثي كرد و نگذاشتند دشمنان نظام به خاك ايران اسلامي نفوذ و زره اي از خاك اين كشور را تصرف كنند.
 
وي با بيان اينكه در جنگ تحميلي پاسداران با همه وجود از انقلاب اسلامي پاسداري و حفاظت كردند، گفت: پس از انقلاب ايران اسلامي نيز سپاه در عرصه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي به خوبي درخشيده است.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه پاسداران ايران اسلامي همواره در همه صحنه ها و ميدان ها حضوري موثر و فعال دارند، تصريح كرد: پاسداران وظيفه و رسالت سنگيني در راستاي حفاظت و پاسداري از دستاوردها و نتايج انقلاب اسلامي دارند.
 

 
وي با بيان اينكه پاسداري يعني حفاظت از هر آنچه كه مربوط به انقلاب اسلامي است، گفت: پاسداران بايد در هرجا كه انقلاب به حضور آن ها نياز باشد، آنجا حضوري پررنگ و ويژه داشته باشند.
 
امام جمعه شهرستان خاش پس از دفاع مقدس در دوره سازندگی و تثبیت نظام و انقلاب سپاه نقش مهمي را در كشور داشت، افزود: در حال حاضر نيز که بسیج سازندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و همه عرصه‌ها، نقش اول را سپاه پاسداران ایفا کرده است.
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با بيان اينكه سپاه در عرصه هاي مختلف در طول اين 38 سال از پيروي انقلاب تاكنون كارنامه درخشاني دارد، تصريح كرد: امام راحل بدرستی دریافته بود که تشکیل بسیج و سپاه یک نسخه شفا بخش و یک راهکار عملیاتی و قابل پیاده شدن برای رهایی همه ملت ها از بند ظلم و استکبار است و امروز ثابت شد که نسخه مقاومت یک اقدام درستی است.
 
حجت الاسلام دهقان با  بيان اينكه سپاه نهادی انقلابي و نظامی در راستاي اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است، اظهار كرد: محرك حضور سپاه، خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض  از مقام والای ولایت فقیه است.
 
* مهمترین  و اساسي ترين رسالت و وظیفه  سپاه حفاظت و امنیت است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه با ارائه گزارشي از روند كار سپاه در اين شهرستان، بيان كرد: مهمترین  و اساسي ترين رسالت و وظیفه  سپاه حفاظت و امنیت است و در وهله دوم نيز دفاع در مقابل تهاجمات بیگانه دشمنان، حفظ دستاوردهای نظام ودفاع از نهادهایی که پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی بوجود آمده اند، برعهده سپاه است.
 
سرهنگ پاسدار حسن فضلي با با اشاره به الگوگیری دنیا از شهامتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با همه توان و نيروي خود از این مرز و بوم دفاع مي كند و اجازه جدا شدن حتی یک وجب از خاک کشور به متجاوزین را نخواهد داد.
 
وي خاطرنشان كرد: پاسداري و حراست از نظام و انقلاب اسلامي يك افتخار است و اين نهاد مردمي و انقلابي با انگیزه الهی نظام را پاسداری کرده است و  بعنوان سد و دژی محکم در مقابل دشمنان قرار گرفته است.
 

 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه دشمنان نظام در مقابل اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي احساس ضعف می کنند، اظهار كرد: یکی از اهداف شوم دشمنان جهت وارد كردن ضربه به نظام تضعیف نهاد مقدس سپاه است ولي امروزه سپاه در زمین، دریا و هوا عرصه را بر دشمن تنگ کرده است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، از روز نخست ماه رمضان و شروع فعاليت امام جمعه جديد شهرستان خاش، قشرهای مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی و ادارات مختلف بخشداري نوك آباد، شورای اداری نوک آباد، امام جمعه روستای کوشه، ثبت اسناد، شبکه بهداشت و درمان، بانک صادرات، شورای شهر، نماینده مردم خاش، اصناف، شرکت نفت، کارخانه سیمان، نیروی انتظامی علماء و روحانيون، هيات امناي مساجد و حوزه علميه و بسياري ديگر از ادارات و نهاد هاي  اين شهرستان با امام جمعه جديد دیدار و حضور وی را در منطقه گرامی داشتند و طي اين چند روز بيش از 90 ديدار مردمي با امام جمعه جديد شهرستان خاش انجام شده است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 439288
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *