۰

هرروز یک تجمع در اعتراض به سیاست‌های وزارت بهداشت/ اینبار اعتراض نیروهای آموزش دیده کمک پرستاری

امروز نیروهای آموزش دیده بهیاری (کمک پرستاری) در اعتراض به سیاست‌های وزارت بهداشت مقابل این وزارت خانه تجمع کردند.
هرروز یک تجمع در اعتراض به سیاست‌های وزارت بهداشت/ اینبار اعتراض نیروهای آموزش دیده کمک پرستاری
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،امروز نیروهای آموزش دیده بهیاری (کمک پرستاری) در اعتراض به سیاست‌های وزارت بهداشت مقابل این وزارت خانه تجمع کردند.
 به گفته این تجمع کنندگان، دو سال پیش که به دلیل کمبود نیرو، کمک پرستار در بیمارستان‌ها جذب شد، دوره آموزشی با عنوان بهیاری یکساله ( که بعدا این نام به کمک پرستاری تغییر کرد) توسط وزارت بهداشت برگزار شد و به افراد شرکت کننده قول جذب ده هزار نیروی بهیار داده شد اما متاسفانه پس از اتمام دوره تنها 120نفر از این افراد به عنوان بیماربر و چند نفر به عنوان کمک بهیار جذب و بقیه بلاتکلیف رها شدند.
این افراد دارای تحصیلات حداقل دیپلم و بالاتر هستند و برای گذراندن این دوره یکساله 4000000 تومان هزینه کردند تا بعنوان بهیار جذب شوند.
این افراد به این موضوع که چرا باید فقط به عنوان نیروی خدماتی به کار گرفته شوند و جایگاه آن‌ها نسبت به نیروهای کمک بهیاری که فقط چهار ماه دوره دیده‌اند پایین‌تر باشد، معترض هستند.
این تجمع برای بار چندم صورت گرفته که به گفته یکی از افراد معترض و شرکت کننده در این تجمع متاسفانه هربار قولهایی به آنها داده می‌شود اما در عمل اجرا نمی‌شود و به دلیل اینکه این افراد به عدم جذب تهدید شده‌اند، بعضی از افراد حاضر به شرکت در این تجمع نشده اند.
این تجمع در حالی صورت گرفت که هنوز معترضین آزمون دستیاری پزشکی و پاتولوژیست‌ها که در چند روز گذشته مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده بودند، به جواب خواسته‌های خود نرسیده‌اند.
 




 
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 439410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *