۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش:

پرتاب موشک های ایران به مواضع گروهك ترويستي داعش، دشمنان را به هراس انداخت/ سپاه پاسخ مقتدرانه به گستاخي هاي تروريست ها داد

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی و معاون مدرسه دینی دارالهدی اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: پرتاب موشک های ایران به مواضع گروهك ترويستي داعش، دشمنان را به هراس انداخت و اين حمله موشكي سپاه به تروریست‌ها، هشداری به تمامی دشمنان بود.
پرتاب موشک های ایران به مواضع گروهك ترويستي داعش، دشمنان را به هراس انداخت/ سپاه پاسخ مقتدرانه به گستاخي هاي تروريست ها داد
مولوي عبدالرشيد شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در "دیرالزور" سوریه، اظهار كرد: دلاورمردان و نيروهاي جان بركف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مقابل تجاوز هاي تروريست ها به خوبي پاسخ دادند و جواب گستاخي ها و زياده خواهي هاي آنان را با عظمت، اقتدار و صلابت خود نشان دادند و مشت محكمي بر آن ها زدند.
 
وي با بيان اينكه سيلي محكم به داعش طبق دستور رهبر انقلاب اسلامي بوده است، تصريح كرد: عزت، سربلندي و اقتدار ايران اسلامي مرهون رهبري ها و بيانات گوهربار و مدبرانه مقام معظم رهبري است و تا بدون شك تا خشكاندن و نابودي كامل ترويست ها اين اقدامات با عظمت و با صلابت براي نابودي گروهك هاي ترويستي از خدا بي خبر و ملعون ادامه خواهد داشت.
 
مولوي شهنوازي با تقدير از عملكرد مقتدرانه و با صلابت نيروهاي سپاه پاسدران در راستاي پرتاب موشك به ديرالزور، گفت: اين اقدام سپاه در حقيقت هشدار و تلنگري نرم و پيامي روشن براي استكبار جهاني و ايادي آنان بود.
 
وي با بيان اينكه نيروهاي مسلح هرگز اجازه تجاوز به اين آب و خاك را به دشمنان نخواهند داد، افزود: مردم كشور ايران اسلامي با يكديگر وحدت و اتحاد دارند و هرگز چيزي به اسم اهل تشيع و تسنن ندارند و همه يد واحده اي با هر زبان، قوميت و مذهب، پيرو خط رهبر انقلاب هستند و در مقابل دشمنان از هر جنسي كه باشند ايستاده اند و پاسخ دندان شكني به آنان مي دهند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه دشمنان كور خوانده اند اگر تصور كنند كه مي توانند در كشور ايران اسلامي رخنه و خللي وارد كنند، گفت: دشمن بايد حد و حدود خود را بداند و اقدامات تروريستي آنان نه تنها موجب شكاف قومي و مذهبي در ايران نشد بلكه سبب شد كه ملت ايران اسلامي مانند هميشه نقشه شوم آنان را خنثي و با وحدت و اتحاد خود مشت محكمي بر دهان آنان بزنند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش با بيان اينكه پرتاب موشك از كردستان و كرمانشاه اقدامي به جا و شايسته بود، اذعان كرد: اين اقدام ارزشمند نشان داد كه با تعدد مذهب و قوم در سرمزين ايران اسلامي وحدت، اتحاد و برادري حرف نخست را مي زند و هيچ كس نمي تواند اين وحدت را از بين ببرد.
 
معاون مدرسه دینی دارالهدی اسماعیل آباد شهرستان خاش اظهار كرد: طبق فرمايش گوهر بار رهبر انقلاب اسلامي اين حملات مانند سيلي محكمي بر دهان جنايتكاران گروهك ترويستي داعش در حمله به ساختمان اداری مجلس شورای و حرم امام راحل بود.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 439762
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *