۰
خبرنگاران را دوست دارم و از دست آن‌ها فرار نکردم!

کفاشیان: نگران نباشید، اجازه نمی‌دهیم مقررات نقض و فوتسال صدمه ببیند/چرا باید از کمیته فوتسال استعفا کنم؛ با قدرت ادامه می‌دهم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ نگران شرایط فوتسال نباشید و مطمئناً با تصمیماتی که می‌گیرم اجازه نمی‌دهیم به فوتسال صدمه بخورد.
کفاشیان: نگران نباشید، اجازه نمی‌دهیم مقررات نقض و فوتسال صدمه ببیند/چرا باید از کمیته فوتسال استعفا کنم؛ با قدرت ادامه می‌دهم
به گزارش سرویس   ورزشي   تفتان ما،علی کفاشیان در مورد شایعه استعفایش از کمیته فوتسال و همچنین نارضایتی تاج از او و کاظم سلیمانی گفت: از چه استعفایی صحبت می‌کنید. این مسائل صحت ندارد و این بحث‌ها مطرح نیست مگر این پست چه هست که بخواهم استعفا بدهم و مگر اولین بار است این اتفاقات می‌افتد. شما باید ریشه مشکلات را پیدا کنید.
وی ادامه داد: حالا که یک نفر پیدا شده و از اول می‌خواهد مقررات را رعایت کرده و کار را سفت و سخت بگیرد باید این صحبت‌ها مطرح شود؟ ما نمی‌توانیم از همین اول برای تیم‌ها تبعیض قائل شویم اگر امتیازی هست برای همه یکسان و اگر هم نیست باز هم شرایط برای همه مساوی است. اگر قانون نقض شود باید تا آخر لیگ نقض مقررات ادامه داشته باشد اما پس از ابلاغ آن دیگر نمی‌توانیم شاهد باشیم که قوانین نقض می‌شود با این حال الان اول لیگ است و آرام آرام باید به سمت نظم و انضباط برویم و این مسائل هم نگرانی ندارد.
کفاشیان در مورد عملکرد سلیمانی تأکید کرد: سلیمانی هم زیر نظر خودم کار می‌کند با این حال ان‌شاءالله از این پس وقت بیشتری داریم و آن را برای پیشرفت و سربلندی فوتسال می‌گذارم با این حال اعتقاد دارم اگر آدم سالم کار کند و با سلامت پیش برود مطمئناً به جایگاه خوبی هم دست خواهد یافت. هیچ‌وقت به فریبکاری و یا بازی با اذهان عمومی اعتقاد نداشتم و سلامت کارم را پیش می‌برم.
سرپرست کمیته فوتسال یادآور شد: از این پس سعی می‌کنیم با کمک باشگاه‌ها مصوباتی را در هیأت رئیسه فوتسال داشته باشیم که به نفع فوتسال باشد و اجازه نمی‌دهیم به این رشته ورزشی صدمه بخورد. باید به باشگاه‌ها کمک کرد و مشکلات هم حل می‌شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود از افتتاحیه رقابت‌ها برای اینکه با خبرنگاران مواجه نشود از دست آنها فرار کرده است، گفت: اصلاً به سالن نرفتم که فرار بکنم من خبرنگاران را دوست دارم اما اصلاً آنجا نبوده‌ام که بخواهم فرار کنم ضمن اینکه دیدار در مشهد هم افتتاحیه نبود و اولین مسابقه لیگ برتر بود. حالا هم هفته‌های بعد را منظم برگزار می‌کنیم. مطمئن باشید کار خوب پیش می‌رود و نگران هیچ چیزی نباشید.
کفاشیان در مورد اینکه سلیمانی با قانون‌مداری موجب اعتراض تیم‌ها شده است، گفت: او به مصوبات هیأت مدیره عمل می‌کند هرچند که سعی می‌کنیم یک مقدار شرایط را تلطیف و تعدیل کنیم. ان‌شاءالله سلیمانی را هم راهنمایی می‌کنیم تا مشکلات حل شود.
وی در مورد اینکه آیا بحث سوءپیشینه برای اهالی فوتسال موجب نگرانی آنها نشده است، گفت: این موضوع دیگر گذشته و این هم بخشنامه از طرف حراست است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان تأکید کرد: موضوع استعفایم از کمیته فوتسال مطرح نبوده و صحت ندارد و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 439869
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *