۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی:

فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبري در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی است/ آتش به اختیار به معنای ایجاد هرج و مرج نیست

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبري در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی و بر اساس مبانی دینی است و همگی باید حول محور وحدت و همگرایی تلاش کنند.
فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبري در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی است/ آتش به اختیار به معنای ایجاد هرج و مرج نیست
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: مفهوم اصلي آتش به اختيار در حوزه فرهنگ يعني اينكه نبايد افراد منتظر دستورالعمل و بخشنامه باشند بلكه همگان مكلف و موظف هستند بر طبق مباني ديني رفتار كنند.
 
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب فرمان آتش به اختيار را خطاب به تشکل ها، بسیجیان و مسلمانان و به معنای خود وارد عمل شدن صادر كردند، تصريح كرد: هر آنچه مقام معظم رهبری مطرح می کنند در مسیر درست بوده و اهداف نظام اسلامی را تامین می کند.
 
كرد گفت: انجام کارهای فرهنگی و دور شدن از بی قانونی ها و بی برنامگی ها و توهین تخریبها مطالبه به حق رهبری است.
 
وي با بيان اينكه رهبر انقلاب همواره دغدغه مسائل فرهنگي دارند، خاطرنشان كرد: نبايد با روش هاي غلط آرمان هاي اصلي انقلاب را زير سوال ببريم.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ارکان نظام اسلامی اعم از مجلس، دولت، قوه قضائیه، شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و همه دلسوزان جامعه دارای حرمت و جایگاه هستند و نباید از لفظ آتش به اختیار برداشت سوء شود و بداخلاقی در جامعه رواج پیدا کند.
 
وي اذعان كرد: بايد فرمان رهبري در خصوص مسئله آتش به اختيار به درستي تحليل و تفسير شود و نبايد افراد جور ديگر برداشت كنند و اين فرمان در برابر كوتاهي و اختلال مديران فرهنگي كشور است كه وابستگي آن ها به فرهنگ غرب و بيگانه احساس مي شود.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «آتش به اختیار به معنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز است، به معنی بی قانونی و فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.» لذا انتظار از جامعه و مسئولان همین است که در مسیر مطالبات رهبری فعالیت داشته باشند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 439926
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *