۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي:

هم زمانی سفر ظریف با نشست منافقین توهین و دهن كجي به مردم ايران اسلامي بود/ ظريف از مواضع انفعالي دست بردارد

نماينده مردم شهرستان خاش و عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: هم زمانی سفر ظریف با نشست منافقین توهین و دهن كجي به مردم ايران اسلامي بود و فرانسه رابطه عمیقی با منافقین دارد.
هم زمانی سفر ظریف با نشست منافقین توهین و دهن كجي به مردم ايران اسلامي بود/ ظريف از مواضع انفعالي دست بردارد
علي كرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سفر وزير خارجه كشورمان به كشور فرانسه و ديدار با مقامات عالي سياسي اين كشور، اظهار كرد: وزارت خارجه و دولت بايد اقتدار بيشتري از خود نشان دهند و نبايد اين اقدام انجام مي شد چرا كه فرانسه بزرگترين اقدامات تروريستي را بر عليه ملت غيور ايران اسلامي در همين ايام در تابستان سال 1360 انجام دادند.
 
وي با اشاره به حضور ظريف در نشست سالانه سازمان منافقين در پاريس، بيان كرد: متاسفانه كشور فرانسه همواره رفتار ناشايستي با ايران دارد و ما قراردادهاي ميلياردي با اين كشور مي بنديم و شاهد هستيم كه كشور فرانسه براي منافقين كوردل كه منفور همه هستند همايش برگزار كرده و جاي تاسف و تامل دارد كه مسئولين برجسته كشوري نيز در اين مراسم سخنراني كردند.
 
كرد با اشاره به عدم پيگيري وزارت امور خارجه در حادثه منا، تصريح كرد: وزارت امور خارجه كه وظيفه پيگيري مسائل بين المللي را دارد متاسفانه در بسياري از مواقع و به خصوص حادثه منا هيچ اقدام مثتبي را انجام نداده و شاهد هستيم كه همچنان با كشورهاي كه عليه ايران سرناسازگاري دارند همكاري و ديدار مي كند.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سياستمداران فرانسه راه خصمانه آمريكاييان را انجام مي دهند، گفت: برگزاري نشست هاي صلي با منافقين نشان مي دهد كه دولت غربي تمايلي به پيشرفت ايران اسلامي ندارد و بايد مسئولان وزارت خارجه در اين خصوص تفكر و تامل و از حضور در اين نشست ها خودداري كنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه دستگاه ديپلماسي ايران اسلامي بايد انفعال را كنار بگذارد و با قدرت بيشتري در اين خصوص فعاليت كند، اذعان كرد: وزارت امور خارجه نبايد به بي مهري هاي فرانسه و حوادث تروريستي سال 60 لبخند بزند و با مقامات اين كشور ديدار مي كرد.
 
كرد با بيان اينكه فرانسه گرگي در لباس ميش است، اظهار كرد: نبايد دولت فرانسه به منافقين اجازه برگزاري نشست گروهك هاي ترويستي در پاريس را مي داد و اين حركت فرانسه جاي تاسف دارد و بايد وزارت خارجه و دولت جواب دندان شکنی به آنها بدهند تا این اقدامات ادامه نیابد.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 439930
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *