۰
امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره خاش:

اصل قرارداد شركت توتال خلاف قوانين و نامشروع است/ كشورهاي غربي هرگز قابل اعتماد نيستند

امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش گفت: اصل قرارداد شركت توتال خلاف قوانين و نامشروع است و اين قرارداد طبق سياست هاي "اقتصاد مقاومتی" نيست.
اصل قرارداد شركت توتال خلاف قوانين و نامشروع است/ كشورهاي غربي هرگز قابل اعتماد نيستند
مولوي يحيي ريگي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه سفرهاي وزارت خارجه ايران به كشورهاي اروپايي و فرانسه نشان از تغيير موضع دولت در سياست بستن با كدخدا است، اظهار كرد: دولت مي خواهد موضع بستن با اروپا را به جاي بستن با كدخدا امتحان كند اما شاهد هستيم كه تنها چندروز پس از سفر وزير امور خارجه به فرانسه تحريم هاي جديدي عليه ايران اعمال شد.
 
وي بيان كرد: اروپايي ها و كشورهاي غربي همواره به فكر منافع و سود خود هستند و سابقه اين كشورها نشان مي دهد كه بسياري از قراردادها با اين كشورها بعد از مدتي لغو يا نقض شده اند.
 
مولوي ريگي با بيان اينكه كشورهاي غربي هرگز قابل اعتماد نيستند، تصريح كرد: كشورهاي اروپايي همواره خط و مشي آمريكا را دنبال مي كنند و هرگز به تعهدات و وعده هاي خود پايبند نيستند و همواره فكر دشمني با ايران را در سر مي پرورانند.
 
وي با بيان اينكه كشور فرانسه سياست يك بام و دو هوا دارد، اظهار كرد: دولتمردان نبايد قرارداد 5 ميليارد دلاري را با شركت فرانسوي توتال كه سابقه خيانت را نيز در كارنامه خود دارد انعقاد مي كردند.
 
مولوي ريگي با بيان اينكه انعقاد قرار داد با شركت توتال تعامل يا سرمايه گذاري نيست، تصريح كرد: اين شركت همواره در پي تثبيت اهداف نامشروع خود در منطقه و ايران اسلامي است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره روستاي كوشه شهرستان خاش با بيان اينكه مسئولان بايد كمي بيشتر به اقدامات و تعاملات خود در سياست خارجي دقت كنند، اذعان كرد: ايران بايد همان گونه كه در روابط خود با فرانسه در پي تحكيم است در برابر پايبند نبودن كشورهاي اروپايي نيز به صورت مقتدرانه و با جديت اقدامات لازم را انجام دهد.
 
وي اظهار كرد: اصل قرارداد شركت توتال خلاف قوانين و نامشروع است و بايد اين قرارداد به دليل دهن كجي كشور فرانسه و حمايت از منافقين به تعويق بيافتد و عزت و منافع ملت ايران اسلامي حفظ شود و پاسخ توهين فرانسه به ايران اسلامي داده شود.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 439931
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *